LG rzuci wyzwanie Apple i Samsungowi z aplikacją „fitness w domu nowej generacji” na telewizory.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
LG rzuci wyzwanie Apple i Samsungowi z aplikacją „fitness w domu nowej generacji” na telewizory.

lgfitnesscandy_2.jpg


Aplikacja Fitness Candy , która ma zostać wydana we wrześniu, będzie oferować dostęp do subskrypcji programów treningowych i innych treści na telewizorach Smart TV. LG wprowadzi również na rynek towarzyszące urządzenia fitness.

LG Electronics we współpracy z SM Entertainment uruchomi aplikację LG Electronics we współpracy z SM Entertainment uruchomi aplikację Fitness Candy , opisaną jako „kompleksowa platforma stylu życia – wraz z treściami, usługami i powiązanymi produktami – aby pomóc ludziom zaspokoić ich potrzeby zdrowotne i fitnessowe w domu”. Aplikacja zostanie uruchomiona we wrześniu 2022 roku jako usługa abonamentowa na telewizory Smart TV i smartfony, ale nie jest jasne, czy będzie dostępna globalnie. Cena subskrypcji wyniesie około 15 USD miesięcznie.

Zapewni dostęp do programów treningowych w sześciu kategoriach: trening siłowy, wzmocnienie rdzenia, trening interwałowy o wysokiej intensywności (HIIT), taniec, rozciąganie i medytacja. Treść w każdej kategorii będzie trwać od 10 do 40 minut i będzie aktualizowana co tydzień. Ponadto aplikacja będzie oferować sport, programy rozrywkowe i dokumentalne, a także treści pomagające w zdrowej diecie, rehabilitacji i łagodzeniu stresu. Wraz z uruchomieniem własnej platformy fitness, LG podąża śladami Apple, Peloton, Samsung i innych firm, które próbują przekształcić ekran telewizora w domowe centrum fitness.

Od tego tygodnia zapowiedzi LG Fitness Candy w Korei. Zdjęcie: LG

Urządzenia towarzyszące

LG zapowiedziało, że wprowadzi szereg towarzyszących urządzeń fitness, które można bezprzewodowo podłączyć do telewizora lub wykryć za pomocą opcjonalnej kamery telewizyjnej. - „Firma ma na celu wprowadzenie różnych nowych urządzeń, które można połączyć z jej aplikacją, umożliwiając użytkownikom bardziej efektywne korzystanie z treści. Jednym z nich jest urządzenie, które może rozpoznawać i śledzić ruchy użytkowników dzięki włączeniu aparatu LG AI oraz platforma IoT. Łącząc się bezprzewodowo z telewizorem użytkownika, urządzenie umożliwia dwukierunkową komunikację, tworząc idealną konfigurację do wirtualnych sesji coachingowych jeden na jednego oraz do udziału w zajęciach treningowych transmitowanych na żywo” – powiedział LG.
„W pełni wykorzystując innowacyjne technologie LG, takie jak sztuczna inteligencja, big data, silniki i wyświetlacze, firma planuje również rozwój produktów, takich jak urządzenia wzmacniające mięśnie, rowery do użytku w pomieszczeniach i inteligentne opaski”. LG będzie współpracować z koreańskimi sportowcami, tancerzami i aktorkami, aby stworzyć treści do aplikacji. Do 2025 roku ma nadzieję przyciągnąć milion abonentów fitness. „ Połączenie innowacyjnej technologii LG z muzyką, tańcem i różnymi treściami SM, które utorowały drogę ku przyszłości K-popu, jest dla obu firm doskonałą okazją do wniesienia wkładu w globalny przemysł fitness i opieki zdrowotnej” – powiedział Lee . Sung-su, współdyrektor SM Entertainment. „Fitness Candy to cyfrowy projekt treści fitness, który wykracza poza proste doświadczenia dietetyczne, a raczej umożliwia użytkownikom ponowne odkrywanie zdrowych nawyków fitness”.
flatpanelshd
 
Do góry