LG OLED55CX3LA -problem z internetem przez kabel

Gerber222

New member
Witam wszystkich,

Mam problem z internetem przez kabel w LG OLED55CX3LA. Podczas próby obejrzenia czegokolwiek w 4K( ale również często nawet w 1080p) obraz zacina się i ciagle buforuje zawartość. Problem nie wystepuje jeśli odlacze kabel i połączę tv tylko do wifi 5g, wszystko wtedy działa płynnie i bez zacinania. Mam prędkość internetu 150Mb/s. Wyczytałem na zagranicznym forum, ze może być to problem z karta sieciowa...Czy ktoś doświadczył podobnego problemu?
 

x X x

New member
Witam wszystkich,



Mam problem z internetem przez kabel w LG OLED55CX3LA. Podczas próby obejrzenia czegokolwiek w 4K( ale również często nawet w 1080p) obraz zacina się i ciagle buforuje zawartość. Problem nie wystepuje jeśli odlacze kabel i połączę tv tylko do wifi 5g, wszystko wtedy działa płynnie i bez zacinania. Mam prędkość internetu 150Mb/s. Wyczytałem na zagranicznym forum, ze może być to problem z karta sieciowa...Czy ktoś doświadczył podobnego problemu?

I te 150 Mb/s pokazuje Ci po kablu w TV? Mogą to być ustawienia routera, złącze w routerze 100 mbit (aczkolwiek to i tak by "udźwigło" 4K), wadliwy kabel lub faktycznie wadliwa sieciówka w TV.
 
Ostatnia edycja:

Gerber222

New member
Wykonałem test na stronie fast.com:
Kabel 500 Kbps
Wifi 50 Mbps
Podczas testu na stronie Speedtest wyszły jakieś głupoty...
Jak robię test wifi na komórce to wynik ok 140 Mbps

PS: zamieniałem już kabel i bez zmian (kabel cat 5e)
 

x X x

New member
Wykonałem test na stronie fast.com:
Kabel 500 Kbps
Wifi 50 Mbps
Podczas testu na stronie Speedtest wyszły jakieś głupoty...
Jak robię test wifi na komórce to wynik ok 140 Mbps

PS: zamieniałem już kabel i bez zmian (kabel cat 5e)
Musisz sprawdzić wydajność sieci na innym sprzęcie, na komputerze lub laptopie. Jeżeli tam będzie ok to wtedy będzie z grubsza wiadomo, że winna jest karta w TV. Jeżeli będzie tak samo - router technicznie lub jego ustawienia.
 

Gerber222

New member
Tak, zdaje sobie z tego sprawę, ale nawet te 100 mb/s powinno być wystarczające. Przed wymiana na CX miałem 7 letniego Lg i tam full hd śmigało a tutaj potrafi spaść nawet poniżej 720p. Ciężko mi sprawdzić wydajność na kablu bo nie mam laptopa z możliwością podłączenia kabla earthnet. Mój router to Netgear r6350. Czy ktoś z posiadaczy CX tez ma problem z prędkością prze kabel?
 

x X x

New member
Tak, zdaje sobie z tego sprawę, ale nawet te 100 mb/s powinno być wystarczające. Przed wymiana na CX miałem 7 letniego Lg i tam full hd śmigało a tutaj potrafi spaść nawet poniżej 720p. Ciężko mi sprawdzić wydajność na kablu bo nie mam laptopa z możliwością podłączenia kabla earthnet. Mój router to Netgear r6350. Czy ktoś z posiadaczy CX tez ma problem z prędkością prze kabel?
Złącza ma gigabitowe, więc zostaje sprawdzić na innym urządzeniu. I albo winny jest router, albo tv.
 

Gerber222

New member
Sprawdziłem prędkość internetu na laptopie przez kabel i jest Ok. Dzwoniłem już do serwisu LG i ma przyjechać serwisant z nowa płyta główna. Zastanawiam się tylko czy naprawiać ten egzemplarz czy wymienić w ramach rekojmi w sklepie. Podobno wymian płyty głównej to wypięcie i wpięcie pinów, zero lutowania, wiec chyba nie ma sensu jechać do sklepu, pakować wszystko to pudła...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jak przyjadą to masz wszystko na miejscu. Serwis LG działa bardzo dobrze.
 

Gerber222

New member
Mała aktualizacja. Po wymianie płyty głównej internet śmiga. Generalnie to jakbym z ciekawości nie podpiął go do internetu kablowo to w ogóle bym nie wiedział, ze ma defekt...
Dzięki za pomoc ;)
 
Do góry