Cześć Wszystkim,
Właśnie dzisiaj stałem się posiadaczem C9 i z przykrością stwierdziłem, że dźwięk z aplikacji HBO GO w WebOS przekazywany jest wyłącznie w stereo. Netflix działa w DD bez problemu.
Używam amplitunera DENON i dźwięk z aplikacji smart jest przekazywany przez kabel optyczny.
Poświęciłem z godzinę na szukanie i zmienianie opcji ale nadal tylko stereo przy HBO GO.
Przeszukałem różne fora i wygląda na to, że na aplikacjach SMART TV HBO go nie ma DOLBY. Dodam że w aplikacji na PS4 jest nawet DTS.
Poradźcie proszę czy to taki stan rzeczy niestety, czy może coś przeoczyłem w ustawieniach.
Dzięki za info.
Właśnie dzisiaj stałem się posiadaczem C9 i z przykrością stwierdziłem, że dźwięk z aplikacji HBO GO w WebOS przekazywany jest wyłącznie w stereo. Netflix działa w DD bez problemu.
Używam amplitunera DENON i dźwięk z aplikacji smart jest przekazywany przez kabel optyczny.
Poświęciłem z godzinę na szukanie i zmienianie opcji ale nadal tylko stereo przy HBO GO.
Przeszukałem różne fora i wygląda na to, że na aplikacjach SMART TV HBO go nie ma DOLBY. Dodam że w aplikacji na PS4 jest nawet DTS.
Poradźcie proszę czy to taki stan rzeczy niestety, czy może coś przeoczyłem w ustawieniach.
Dzięki za info.