LG OLED 65C1 problem z aplikacją

Kopek

New member
Mam problem z aplikacją HBO GO. Sprawa wygląda tak:
Bylem użytkownikiem oleda c7 5 lat wszystko działało idealnie w cerwcu kupiłem oleda 65 c1 i przy pierwszym włączeniu telewizora i zalogowaniu się na konto hbo go poprzez aplikację dostępną poprzez aplikacje lg wszystko działa normalnie po wyłączeniu i ponownym włączeniu telewizora próbując uruchomić hbo go widze tylko logo aplikacji gbo go na czarnym tle po czym wraca mi do poprzedniego sygnału. Z początku pomyślałem że to może wina firmware więc poczekałem miesiąć na nowy firmawre ale to nie rozwiązało sprawy problem pozostał.
Odinstalowanie i ponowna instalacja aplikacji nie pomogła.
Infolinia wsparcia lg zaproponowała zmianę serwerów dns na 8.8.8.8.8 co pomogło do wyłączenia telewizora, po ponownym włączeniu apka ponownie przestała działać.
Kontak z serwisem hbo go nic nie pomógł bo u nich ponoć wszystko ok.
Przywróciłem telewizor do ustawień fabrycznych i ponownie apka działała do pierwszego wyłączenia telewizora.
Zrobiłem hotspot z telefonu żeby sprawdzić czy czasami internet nie ma winy nie pomogło.
Dogadałem się ze sklepem że wymienią mi na nowy model, ale na nowym modelu c1 jest tak samo aplikacja działała wczoraj dzisiaj już nie działa .
Najlepsze jest to że w sklepie na modelach c1 hbo go działa sprawdzałem osobiście.


Czego to może być wina?? skonczyły mi się pomysły.
Dodam że mam podpięte pod tv konsole ps5, pendrive i klawiature bezprzewodową
 
Do góry