LG Electronics i Panasonic Corporation oferują obecnie 37 różnych modeli plazmowych o coraz bardziej atrakcyjnych funkcjach, wyglądzie i coraz mniejszym poborze energii.
NOWY JORK czerwiec 2011 .
W drugim kwartale 2011 roku, który dobiega końca zauważalny był trend przyrostu sprzedaży telewizorów plazmowych High-Definition. Sprzedaż plazm przyśpieszyła w wyniku pojawienia się technologii 3D osiągając lepsze wyniki niż telewizory lcd - w tej dziedzinie.
"Wielu specjalistów domowej rozrywki zgadza się, że Plasma HD zapewnia znakomitą jakość obrazu poprzez doskonały kontrast obrazu, wyjątkowo głęboki poziom czerni oraz w rozdzielczość i płynność nawet w przypadku szybko poruszających scen" - powiedział Jim Palumbo prezes Koalicji Plasma Display.
"Wraz z wprowadzeniem ekranów plazmowych 3D w połączeniu z bardziej przystępną ceną plasma HD nadal znajduje się na górze wszystkich rankingów list sprzedaży. Kilka plasm w 2011 sprostało już twardym i rygorystycznym wymaganiom ENERGY STAR 5.3" dodał.
Panasonic i LG Electronics powołując koalicję "DWÓCH" firm w Plasma Display zobowiązały się do walki o sukces produktów plazma HDTV.
Panasonic oferuje obecnie 19 modeli plazmowych, począwszy od 42-calowej 720p a skończywszy na 65" Full HD 1080p TV 3D.
LG Electronics ma 18 modeli, od 42-calowej 720p a skończywszy na 60-calowej Full HD 1080p 3D TV.
Pierwszy kwartał w badaniach ekspertów potwierdza przyspieszenie elektroniki rynku branży plazm dzięki wprowadzeniu nowych technologii 3D.
"Zgodnie z CEA MarketMetrics sprzedaż w USA plazm od stycznia do maja 2011 zwieńczony został sukcesem na poziomie miliona egzemplarzy.
Z danych NPD wynika że w tym samym okresie roku 2010 sprzedano 805.000 plazm , czyli przyrost sprzedaży jest a poziomie 25%.
Sprzedaż LCD w tym samym okresie wzrosła o dwa procent.
Dzięki funkcji 3D plazmy potrafiły ponownie zająć właściwe miejsce jako trwały element tej technologii w branży.
Telewizory plazmowe LG Electronics i Panasonic wykorzystują wyraźnie mniej energii niż porównywalne produkty zaledwie kilka lat temu.
Na przykład nowe wysokiej jakości 42-calowe plazmy wg ENERGY STAR
mają pobór na poziomie 69 W co w porównaniu do podobnego modelu w tej samej wielkości ekranu jest dużym osiągnięciem, gdyż model z 2008 roku pobierał 158 W . Taki postęp daje zmniejszenie zużycia energii o prawie 60%
"Było wiele dezinformacji opublikowanych na temat zużycia energii plazmowych odbiorników HD, szczególnie gdy te są w trybie gotowości. Ale dziś plazmy zużywają mniej niż jednego dolara rocznie energii elektrycznej w trybie czuwania. To mniej niż koszt jednego kubka kawy".
Koalicja Plasma Display (PDC) sprzyja wzrostowi plazm HD w Stanach Zjednoczonych i zachęca do zrozumienia korzyści z posiadania tychże . Członkami założycielami są LG Electronics i Panasonic Corporation of North America.
hdplustv
NOWY JORK czerwiec 2011 .
W drugim kwartale 2011 roku, który dobiega końca zauważalny był trend przyrostu sprzedaży telewizorów plazmowych High-Definition. Sprzedaż plazm przyśpieszyła w wyniku pojawienia się technologii 3D osiągając lepsze wyniki niż telewizory lcd - w tej dziedzinie.
"Wielu specjalistów domowej rozrywki zgadza się, że Plasma HD zapewnia znakomitą jakość obrazu poprzez doskonały kontrast obrazu, wyjątkowo głęboki poziom czerni oraz w rozdzielczość i płynność nawet w przypadku szybko poruszających scen" - powiedział Jim Palumbo prezes Koalicji Plasma Display.
"Wraz z wprowadzeniem ekranów plazmowych 3D w połączeniu z bardziej przystępną ceną plasma HD nadal znajduje się na górze wszystkich rankingów list sprzedaży. Kilka plasm w 2011 sprostało już twardym i rygorystycznym wymaganiom ENERGY STAR 5.3" dodał.
Panasonic i LG Electronics powołując koalicję "DWÓCH" firm w Plasma Display zobowiązały się do walki o sukces produktów plazma HDTV.
LG Electronics ma 18 modeli, od 42-calowej 720p a skończywszy na 60-calowej Full HD 1080p 3D TV.
"Zgodnie z CEA MarketMetrics sprzedaż w USA plazm od stycznia do maja 2011 zwieńczony został sukcesem na poziomie miliona egzemplarzy.
Z danych NPD wynika że w tym samym okresie roku 2010 sprzedano 805.000 plazm , czyli przyrost sprzedaży jest a poziomie 25%.
Sprzedaż LCD w tym samym okresie wzrosła o dwa procent.
Dzięki funkcji 3D plazmy potrafiły ponownie zająć właściwe miejsce jako trwały element tej technologii w branży.
Telewizory plazmowe LG Electronics i Panasonic wykorzystują wyraźnie mniej energii niż porównywalne produkty zaledwie kilka lat temu.
Na przykład nowe wysokiej jakości 42-calowe plazmy wg ENERGY STAR
mają pobór na poziomie 69 W co w porównaniu do podobnego modelu w tej samej wielkości ekranu jest dużym osiągnięciem, gdyż model z 2008 roku pobierał 158 W . Taki postęp daje zmniejszenie zużycia energii o prawie 60%
"Było wiele dezinformacji opublikowanych na temat zużycia energii plazmowych odbiorników HD, szczególnie gdy te są w trybie gotowości. Ale dziś plazmy zużywają mniej niż jednego dolara rocznie energii elektrycznej w trybie czuwania. To mniej niż koszt jednego kubka kawy".
Koalicja Plasma Display (PDC) sprzyja wzrostowi plazm HD w Stanach Zjednoczonych i zachęca do zrozumienia korzyści z posiadania tychże . Członkami założycielami są LG Electronics i Panasonic Corporation of North America.
hdplustv