LG Display notuje kolejne straty .
LG Display opublikował stratę operacyjną w pierwszym kwartale tego roku .Niepewność gospodarcza wyssała popyt konsumentów na urządzenia cyfrowe, takie jak telewizory.
Ale firma, jedna z najważniejszych jednostek w Grupie LG, twierdzi ze nadrobi straty
w drugim kwartale gdyż będzie mieć więcej zleceń na ekrany z uwagi na nadchodzące największe imprezy sportowe .
Podczas okresu styczeń-marzec, LG odnotował wzrost straty operacyjne w wysokości
178 miliardów wonów. `` W pierwszym kwartale nie było tak źle, choć mamy zanotował stratę operacyjną. Ceny paneli wzrośną w drugim kwartale i wyślemy więcej produktów premium do użytku w trójwymiarowych (3D) telewizorach i tabletach'' - powiedział Sohn Young.
Ceny są kluczem do rentowności takiej firmy jak LG Display. Przemysł ten jest bardzo zmienny i cykliczny zgodnie z ruchami makroekonomicznymi.
Zazwyczaj producenci LCD przedstawiają swoje największe zyski w trzecim kwartale, ponieważ twórcy zestaw zamówić więcej paneli przed koniec roku świąt Bożego Narodzenia na zakupy.
LG ma dostarczać więcej swoich 3D paneli do Sony w Japonii, Panasonica i nawet Sharpa.
KoreaTimes
LG Display opublikował stratę operacyjną w pierwszym kwartale tego roku .Niepewność gospodarcza wyssała popyt konsumentów na urządzenia cyfrowe, takie jak telewizory.
Ale firma, jedna z najważniejszych jednostek w Grupie LG, twierdzi ze nadrobi straty
w drugim kwartale gdyż będzie mieć więcej zleceń na ekrany z uwagi na nadchodzące największe imprezy sportowe .
Podczas okresu styczeń-marzec, LG odnotował wzrost straty operacyjne w wysokości
178 miliardów wonów. `` W pierwszym kwartale nie było tak źle, choć mamy zanotował stratę operacyjną. Ceny paneli wzrośną w drugim kwartale i wyślemy więcej produktów premium do użytku w trójwymiarowych (3D) telewizorach i tabletach'' - powiedział Sohn Young.
Ceny są kluczem do rentowności takiej firmy jak LG Display. Przemysł ten jest bardzo zmienny i cykliczny zgodnie z ruchami makroekonomicznymi.
Zazwyczaj producenci LCD przedstawiają swoje największe zyski w trzecim kwartale, ponieważ twórcy zestaw zamówić więcej paneli przed koniec roku świąt Bożego Narodzenia na zakupy.
LG ma dostarczać więcej swoich 3D paneli do Sony w Japonii, Panasonica i nawet Sharpa.
KoreaTimes