LG 42LH4000-Dżwięk

feciu

New member
Na wstępie witam wszystkich jako nowy forumowicz.
zakupiłem LG42lh4000, i mam pytanie.

przy głośności (volume) ustawionej na poziomie od 1-3 , słychać szelest,szum głośników(wieczorem szczególnieto słychać) jak jest ciszej na zewnątrz.
w dzien tego szumu nie słychać -volume na 8-15).przy MUTE oczywiście jest cisza.
czy to jest wina sygnału z kablówki?analog.
ponieważ dopiero zakupie cyfrową tv nie mam jak sprawdzić tą dolegliwość.
czy ktoś ma taki sprzęt lub miał podłączony pod kablówke ,i też ten efekt jest/był?
czy to jest wada LCD?
wcześniej miałem kineskopa i tego szumu nie było?
prosze o rade,odpowiedz.
 

lllDRClll

New member
No niestety ale LG produkuje takie nędzne wzmacniacze (czy może przedwzmacniacze). W swoim LG LH5000 mam to samo. Wyjątkowo wkurzające. Łatwo możesz sprawdzić czy to wina sygnału czy telewizora. Przełącz się na jakiś puste źródło obrazu i dźwięku, np AV1 i zgłośnij ciszę na maksa. Zapewne będzie szumiało jak cholera. To wina sprzętu. Ja to reklamowałem ale uznano że tak ma być. Spróbuj i ty. Może Ci się uda. Daj znać w razie czego.
 

feciu

New member
no to mam klopsa!!!
bo odblokowałem divixa i teraz nawet jak będzie wina sprzętu to mogą nie uznać na tej podstawie.ale spróbuje.
dam znać jak coś
 

feciu

New member
WASYL1985 napisał:
witam, wieczorem podczas oglądania kablówki tv lh3000 ma trzeszczący dzwięk. strasznie szumi . wgrałem nowy soft 326023(3.37.00)-LU40_LU50_LH20_LH30_LH40_LH50_LF25_LH90_3.37.00(0. 1.55.72) i nadal tak samo...przy oglądaniu np. dvd nie ma takiego problemu....czy ktoś też ma taki problem????
IIIDRCIII napisał:
Ja mam 32LH5000 i też mi szumią głośniki na kablówce. Po zgłoszeniu do serwisu i wizycie serwisanta stwierdzono że te tv tak mają i już. Wiem jakie to wkurzające. No ale cóż.

Tak naprawdę to głośniki szumią cały czas. Podkręć dzwięk na maksimum jak zapauzujesz na dvd, czyli teoretycznie nie powinno nic byc w głośnikach a będzie szumiało jak diabli.

Ja osobiście zgłoszę to chyba jeszcze raz, tak mnie to irytuje. I jeszcze mam buczenie w tv co mnie dodatkowo wnerwia. Wyjątkowo nieudany zakup
niestety ja też mam te szumy w głośnikach. szczególnie irytujące wieczorem!!!!!
dzwoniłem do serwisu ze strony LG i jakiś baran mnie tylko wkurzył.
powiedział ze wszystkie LCD z serii LH tak mają!!!!!!!!!!!!!(czy to prawda? )
dlatego że mają cyfrowe przetworniki dźwięku ,że powinno sie głośniej słuchać!!!!!!!! .normalnie mnie rozje....ał.:evil:
czekam na gwarancje i wtedy zgłosze do serwisu na miejscu.
dołączam sie do wypowiedzi .dźwięk (szum) masakra,chyba pożałuje tego zakupu:evil:
szkoda że jak sie kupuje takie sprzęty nikt nie uświadamia o takich (moim zdaniem )wadach.

CZY RZECZYWIŚCIE WSZYSTKIE ''LH..."MAJĄ TAKIE OBJAWY ??????????????????????????
PROSZĘ POTWIERDŹCIE LUB ZAPRZECZCIE.!!!
BO NIE WIEM CZY JEST SENS REKLAMOWAĆ TEN SYF.
 

gandolia

New member
lh3000 słuchawki

co do szumu przy małym volumie ja w swoim nic nie wykryłam:]

mam zapytanie trochę z innej beczki- mam słuchawki bezprzewodowe i niestety jak podłączam do lgika to on automatycznie wycisza całą resztę dając dźwięk tylko na słuchawki. czy jest możliwość, żeby dźwięk poszedł i na tv i na słuchawki?
 

Andrew442

New member
Witam
Jestem również nieszczęśliwym posiadaczem telewizora LG 37 LH 4000. Opisywany przez was problem dotknął mnie również. Oddałem tydzień temu telewizor do autoryzowanego serwisu LG. Niestety po tygodniu czasu telewizor został zwrócony z informacją, że sprzęt działa poprawnie.Wkurzyłem się strasznie, dlatego zadzwoniłem do serwisu LG, gdzie serwisant stwierdził iz powyższy problem dotyczy wszystkich telewizorów marki Lg, ale nie jest on wadą, więc nie podlega reklamacji. Gość uznaje, że skoro telewizor działa prawidłowo to nie można go reklamowac. Dla nich jest to normalne że szumi. Po porstu absurd :x. Nie wiem jak sobie poradzić z tym problemem. Dzwoniłem już do samego LG argumentując, że gdybym wiedział że tak szumi to bym sobie kupił sony lub samsunga. Ponadto przy zakupie nikt nie poinformował mnie, że coś takiego może mieć miejsce. Więc uznaję to za wadę ukrytą produktu. Dlatego będę się starał o zwrot gotówki. A firmę LG będę odradzał każdemu jednemu.
 

Boras18

New member
Lg lh4000

witam posiadam ten telewizor ale juz nie jestem pewien czy posiada on mpeg4
poprostu na kablowce nie wyszukuje zadnych programow hd czy sa do tego jakies specjalne ustawienia ?? prosze o pomoc a moze on nie ma wogole mpeg4
 

LUPO78

Banned
Boras18 napisał:
witam posiadam ten telewizor ale juz nie jestem pewien czy posiada on mpeg4
poprostu na kablowce nie wyszukuje zadnych programow hd czy sa do tego jakies specjalne ustawienia ?? prosze o pomoc a moze on nie ma wogole mpeg4
ma na sto procent DVB-T w mpeg-4,a czy do kablówki nie powinieneś miec dodatkowego tunera DVB-C? http://pl.wikipedia.org/wiki/DVB-C jeżeli chodzi o ten szum w głośnikach to czy macie po podłączane jakieś inne urządzenia np przez kabel euro?
 
Ostatnia edycja:

feciu

New member
doszedłem do dwóch obejść tego szumu.
*-zanim zamówiłem cyfrówke, tego szumu pozbyłem sie zaklejając głośniki.taśmą samoprzylepną(tymczasowo).ściszyło dzwiek,więc trzeba podgłosić do około 10-15 volume żeby coś usłyszeć.(a jak pisałem wczesniej szum przy wiekszej głośności jest niesłyszalny.)no i szumu niebyło.ale dźwięk był jak mono.
*-gdy już podłączyłem dekoder odbioru cyfrowego szum prawie zanikł.minimalnie go słychać ale już nie drarzni jak na tv analogowej.
więc myśle że to była wina słabego sygnału analogowego
 

kokos123

New member
Potwierdzam, mój 32LH3000 też tak ma. Problem znika przy wyprowadzeniu dźwięku przez złącze AV (np. na wzmacniacz) albo po przestawieniu tonów niskich i wysokich na 0 (fabrycznie 50). Nie robi to żadnej różnicy przy tych "pikawkach".

Problemu nie ma też przy korzystaniu z USB czy HDMI.
 

skwara27

New member
witam
jestem "szczęśliwym" posiadaczem syfu LG LH3000 i bardzo teraz żałuje że się na niego zdecydowałem, mam dekoder polsatu hd i te szumy doprowadzają mnie do szału a szczególnie wieczorem, oczywiście usb odblokowałem teraz mam soft 3.55 ale bez względu na to jaki mam soft szumy są cały czas, co z takim tv można zrobić ?? z tego co czytam oddać do serwisu i czekać na zwrot pieniędzy to jak walka z wiatrakami, czy jest KTOŚ komu udała się taka sztuka ??? i czy jest to sprawa "nowego lepszego softu" bo chyba ci z LG coś powinni z tym zrobić. Teraz już wiem z jakiego powodu LH3000 są w takiej cenie. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł lub rozwiązanie problemy czekam na odpowiedz. pozdrawiam
 

VANT

New member
mam LH3000 i prawie zawsze oglądam nocami przy volume 1-4 i nic nie szumi nie buczy itp...
Lece tylko na HDMI, ale testowałem tez po euro i nie było problemu
 
Ostatnia edycja:

skwara27

New member
zamówiłem dzisiaj wizytę serwisanta i teraz nie wiem czy mam zablokować ponownie USB by się nie zorientowali czy zostawić soft 3.37 z odblokowanym usb
 

skwara27

New member
no i wszystko jasne
W serwisie LG po wszelakich testach usterki nie stwierdzono, a TV dalej szumi zdaje się ze na Dekoderze HD polsatowskim ten model tak ma i nic z tym nie da się zrobić, zaznaczam że szumy słychać na najniższym poziomie głośności
Też tak macie ????
 

skwara27

New member
ja dzisiaj dostałem pismo z LG POLSKA dotyczące reklamacji TV LG LH3000 i tu cytuje
Zgodnie z opinia techniczna przekazana nam przez nasz serwis w ............. powyższy model TV jest sprawny technicznie. Stacja serwisowa nie potwierdziła występowania zgłoszonej usterki ( chodzi o szumy ) uznając pracę sprzętu za zgodna z założeniami producenta. Pragnę nadmienić, iż przy głośności w przedziale 1-4, występujący szum jest naturalnym zjawiskiem dla cyfrowej końcówki mocy.
W związku z powyższym z przykrościa informuję, iż brak jest podstawy do uznania reklamacji.

no i co wy na to ???
moje pytanie: to dla czego w serii LG nie ma owego szumu, może mi to ktoś wyjaśnić
 

monia.a5

New member
Witam! Mam ten sam problem! Kupiłam model Lg 37LH4000 i od samego początku słychać w nim szumy. Po pierwzsej naprawie w serwisie wymieniono w nim całą elektronikę, ale szumy były nadal słyszalne. Za drugim pan w serwisie również stwierdził szumy i postanowił odesłać telewizor do firmy. Jednak po konsultacji telefonicznej stwierdzono, że "ten model tak ma" i poinformowano mnie, że jednak odsyłania nie będzie i mam zabrać odbiornik. Jutro jadę odebrać moje szumidło. Po powrocie napiszę meila do działu reklamacji z prośbą o ponowne sprawdzenie telewizora. Jeśli nie będzie rezultatu - umówię się z Rzecznikiem Praw Konsumenta na napisanie pisma niezgodności towaru z umową. Jeśli i to nie przyniesie skutku skieruję sprawę do Sądu. Może to i walka z wiatrakami, ale zdenerwowałam się okrutnie, gdy pan w serwisie stwierdził, że owszem owe szumy są, a firma lg telefonicznie odmówiła sprawdzenia odbiornika, bo on podobno tak ma.
 

chalabala

New member
Mam inne pytanie - u mnie (w lg LF2510/lh3000) szumy w glosnikach/buczenie sa slyszalne przy kazdym poziomie glosnosci. Szczegolnie jak wylacze dzwiek w dekoderze i zwiekszam poziom glosu w TV - szumy wzrastaja proporcjonalnie.
Nawet podczas nadawania programu sa z bliskiej odleglosci dosc slyszalne;/

Druga kwestia, to ze lataja mi po ekranie (malo widoczne) poziome jasniejsze paski, od 2 do 4. Czy to kwestia sygnalu z kablowki, czy moze taki blad wystapic w tym LCD?

Z gory dzieki za odpowiedz.
 

monia.a5

New member
Witam ponownie!
Od dzisiaj również należę do grona szczęśliwców, ktrórzy otrzymali odpowiedź od firmy lg i tak jak się spodziewałam jest ona . . . negatywna. Moje pismo prawdopodobnie nie zostało dokładnie przeczytane, albo polityka tej firmy polega na zbywaniu klienta. Opisałam szumy, które występują nie tylko przy najniższych poziomach głośności, oraz całą sytuację, czyli stwierdzenie przez serwisanta szumów i poinformowanie mnie o fakcie odsyłki telewizora do dalszej naprawy, a po około dwóch dniach telefon z tego serwisu, że jednak wszystko jest sprawne i odyłania nie będzie, bo firma lg uważa, że ten model tak ma (wspomniałam o tym w poprzednim poście). A teraz najlepsze, tzn. odpowiedź od lg elektronics: "...delikatne szumy słyszalne przy niskim poziomie glośności są zjawiskiem naturalnym..." "...praca sprzętu zgodna z założeniami producenta..." "...opinia techniczna serwisu - model sprawny technicznie".
Nie rozumiem, jak można tak traktować swoich klientów. Tym bardziej, że ten wadliwy model otrzymałam w ramach wymiany reklamacyjnej i nikt o szumach mnie nie poinformował. Dodatkowo stwierdzam, że zachowanie serwisanta i firmy jest niedopuszczalne. Ich wypowiedzi są sprzeczne, a problem został zupełnie zignorowany i zlekceważony. To co robią to totalna ignorancja. Teraz rozważam, co dalej z tym fantem zrobić.
Wiem jedno: mimo tego, że posiadam kilka towarów firmy lg, to są one ostatnimi, które od nich zakupiłam. Zawiodłam się tylko na telewizorze, ale teraz widzę, jak w momencie reklamacji zostałam potraktowana.
 
Do góry