Witam,
od dwóch tygodni jestem użytkownikiem tego TV. Już pierwszego dnia po podłączeniu TV do internetu wykonała się aktualizacja softu do ver. 03.20.04
Wszystko niby jest OK, ale wyraźnie jest w tym sofcie problem z dźwiękiem.
U mnie objawia się to przy oglądaniu kanałów NTC w następujący sposób:
- na chwilę zanika dźwięk, jakby ktoś na ułamek sekundy wcisnął Mute; dzieje się tak w różnych odstępach czasowych
- dźwięk potrafi się rozsynchronizować z obrazem: na chwilę się zatnie, a potem wraca opóźniony względem obrazu. Na to pomaga tylko zmiana kanału lub przełączenie się na moment na inną ścieżkę audio (jeśli dostępna dla danego programu).
Jest to naprawdę bardzo irytujące i wkurzające.
Tym samym potwierdzam zamieszczone na forum opinie innych użytkowników że w tej serii TV występuje problem z dźwiękiem.
Nie wiem co w tej sytuacji robić - doraźne działanie poprze przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje.
Czy serwis LG coś tu pomoże?
Czy czekamy na nową wersję softu?
od dwóch tygodni jestem użytkownikiem tego TV. Już pierwszego dnia po podłączeniu TV do internetu wykonała się aktualizacja softu do ver. 03.20.04
Wszystko niby jest OK, ale wyraźnie jest w tym sofcie problem z dźwiękiem.
U mnie objawia się to przy oglądaniu kanałów NTC w następujący sposób:
- na chwilę zanika dźwięk, jakby ktoś na ułamek sekundy wcisnął Mute; dzieje się tak w różnych odstępach czasowych
- dźwięk potrafi się rozsynchronizować z obrazem: na chwilę się zatnie, a potem wraca opóźniony względem obrazu. Na to pomaga tylko zmiana kanału lub przełączenie się na moment na inną ścieżkę audio (jeśli dostępna dla danego programu).
Jest to naprawdę bardzo irytujące i wkurzające.
Tym samym potwierdzam zamieszczone na forum opinie innych użytkowników że w tej serii TV występuje problem z dźwiękiem.
Nie wiem co w tej sytuacji robić - doraźne działanie poprze przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje.
Czy serwis LG coś tu pomoże?
Czy czekamy na nową wersję softu?