Led LG dlna + kino Lg dlna

eremenik

New member
Witam, Znajomy posiada tv LG 42LE8500 i zamierza dokupić do tego kino domowe LG LG HB965Tz
. Obydwa urzadzenia posiadaja DLNA. Czy potrzebny bedzie kabel hdmi żeby polaczyc tv i kino? Czy beda komunikowaly sie bezprzewodowo. Jezeli tak to czy jakosc przesylanego obrazu i dzwieku jest tak samo dobra jak przez kabel hdmi? Druga sytuacja dotyczy np laptopa. Czy potrzebny jest ruter wi-fi zeby przesylas dane przez Dlna do Tv czy laptop bezposrednio wysyla je do Tv? Czy bluetooth w tv odbiera jedynie sluchawke bluetooth czy moge przesylac przez telefon muzykę ?
Odnośnie tej technologii dlna jestem laikiem z góry przepraszam za oczywiste dla Was pytania. Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe artykuły na temat dlna to prosiłbym .
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Kamil
 
Ostatnia edycja:

tgubala

New member
Witam, Znajomy posiada tv LG 42LE8500 i zamierza dokupić do tego kino domowe LG LG HB965Tz
. Obydwa urzadzenia posiadaja DLNA. Czy potrzebny bedzie kabel hdmi żeby polaczyc tv i kino? Czy beda komunikowaly sie bezprzewodowo. Jezeli tak to czy jakosc przesylanego obrazu i dzwieku jest tak samo dobra jak przez kabel hdmi? Druga sytuacja dotyczy np laptopa. Czy potrzebny jest ruter wi-fi zeby przesylas dane przez Dlna do Tv czy laptop bezposrednio wysyla je do Tv? Czy bluetooth w tv odbiera jedynie sluchawke bluetooth czy moge przesylac przez telefon muzykę ?
Odnośnie tej technologii dlna jestem laikiem z góry przepraszam za oczywiste dla Was pytania. Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe artykuły na temat dlna to prosiłbym .
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Kamil

1) musisz mieć kabel hdmi
2) musisz mieć router z WiFi a w komputerze udostępniony katalog (niekiedy trzeba skorzystać dodatkowo z serwera DLNA np. dołączonego Nero Home)
 

miso

New member
LG 32LE5500 DLNA - Moje spostrzeżenia i Problemy