LE32S71B - strzały !

Pitsy

New member
Od miesiaca jestem właścicielem S71B, generalnie jestem bardzo zadowolony, wszystko działa jak należy - DVD po componencie, N - po HDMI - żadnych problemów - Miałem jednak obawy, po lekturze tego forum , co do awaryjnosci samsungów - jednak jakość obrazu ( w tym przedziale cenowym była bezkonkurencyjna). Zdecydowałem się.

Bywa tak że czasem raz, czasem kilka razy dziennie nastepuje bardzo głośny strzał w głośnikach po czym telewizor wyłącza się i po ok 3sek załącza sie sam. Są takie dni kiedy nic takiego się nie dzieje.

Zastanawiam się czy iść z tym do serwisu, czy czekać az się zepsuje całkiem.

Czy ktoś juz to przezył ?
 

Pitsy

New member
no to było tak:
najpierw zawiozłem tv do serwisu lokalnego, ten wysłał go juz na drugi dzień do serwisu centralnego, po 2 tyg dostałem tv z powrotem z adnotacją w gwarancji "tv sprawny funkcjonalnie" , podłączyłem ok 18:00, po 4 godz - pierwszy wystrzał - tv czarny - nie chciał sie załączyc sam - musiałem mu pomóc, po 10 minutach następny wystrzał - tv czarny....

LUDZIE!!!! ręce opadają !! poraża mnie brak kompetencji pseudo serwisów. Co ja mam teraz zrobic z tym telewizorem ?
Ciekawe czy panowie Krejdyner i Jakubowski (poniekąd osoby publiczne)
chcieli by używać taki telewizor i co by na to powiedziały ich rodziny.
A może by tak douczyc swoich pracowników i siebie...
 

kaszub

New member
Czyli po raz kolejny potwierdza sie opinia o serwisie samsunga-szkoda bo niektore tv naprawde sa fajne. Pewnie trzeba zrobic tak jak ktos juz tu opisywal( nie pamietam nicka tej osoby) pojechac do Wa-wy trzasnac drzwiami tak zeby tynk im odpadl -wtedy wymienia na nowy....:confused:
 
Ostatnia edycja:
Do góry