LE32b652 - pętla uruchomienia

sleeva

New member
Witam

W nocy obudził mnie tv. Włączał się, migał kilka sekund i wyłączał. W pół śnie "jakoś" udało mi się go wyłączyć - wyłączyłem dekoder aster, pstryknąłem wyłącznik na pilocie tv i się uspokoiło. Rano już nie mogłem go odpalić. Reaguje na pilota, gaśnie dioda, muzyczka zaczyna grać, urywa się w połowie, tv się wyłącza, po trzech sekundach zaczyna od początku. Muzyczka do połowy, wyłączenie. Pętla bez końca, pomaga jedynie odłączenie zasilania.

Wydaje mi się, że w nocy jak szalał wyświetlił info o przeciążonym usb (?!?) Wybaczcie, o 2giej w nocy nie zarejestrowałem do końca...

Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Jakiś sprzętowy reset, cokolwiek, czy pakować do serwisu? Całe szczęście jeszcze na gwarze.
 

miki74

Member
Witaj

Czy Twój TV jest podłączony do netu ? Jeżeli tak to może przeprowadzał automatyczną aktualizację ? Ja miałem włączoną taką funkcje w B7000, po wypakowaniu z kartonu . Na szczęście w porę wyłączyłem. Być może przerwałeś aktualizację ? Lub coś poszło nie tak z aktualizacją ?

To są tylko moje domysły/spekulacje, lecz obawiam się że będziesz potrzebował serwisu.

pozdr.
 
Ostatnia edycja:

sleeva

New member
Yep, podpięty kablem do rutera. Z tym tylko, że w sieci jest od momentu zakupu. Ale fakt, ostatnio mnie naszło na wymiane softu, nawet ściągnąłem na kompa, ale nic jeszcze nie próbowałem. Żadnego podpinania usb z aktualizatorem. Wszedłem co prawda w ustawienia aktualizacji i sprawdziłem wersję softu w tv. W menu aktualizacji aktywne było tylko "z usb", i coś tam 45 minut. k##@@#$@, jak bym wiedział, że to się sypnie to bym w ogóle przycisk menu z pilota wyszarpał...

Jest jakas opcja powrotu do pierwotnego softu w przypadku niepowodzenia aktualizacji?
 

miki74

Member
Prawdopodobnie po 45min od wyłączenia zaczął się aktualizować i coś poszło nie tak. Ale dobrze by było gdyby się ktoś jeszcze wypowiedział na ten temat.

Pewnie jest jakiś sposób podpięcie jtaga, czy programowanie go przez RSa.
W każdym razie ja bym zgłosił TV do serwisu, ponieważ jest na gwarancji jak napisałeś (więc po co w nim grzebać) i nie jesteśmy pewni usterki. Opisując że TV nie chce się poprawnie włączyć.
 
Do góry