LE-37B651 - problem z LAN

Blichew

New member
Witam,
od wczoraj jestem posiadaczem tego cudeńka i prawie wszystko ładnie działa. Prawie, bo problem jest z podłączeniem do sieci LAN (połączenie kablowe).
Próbowałem ustawień automatycznych i manualnych, ale zawsze dostaję komunikat "Nieprawidłowy adres MAC, skontaktuj się z lokalnym oddziałem firmy Samsung". Tak też planuję zrobić, ale chciałem się dowiedzieć, czy może spotkaliście się z czymś takim: jeśli tak, to czy jedynym rozwiązaniem jest wymiana płyty głównej w TV ? (takie info znalazłem na jakimś anglojęzycznym forum)

:EDIT: dla ścisłości: po wybraniu opcji TEST wyskakuje ten właśnie komunikat, wraz z aktualnym adresem MAC, który składa się z samych zer.

:EDIT2: dzwoniłem do serwisu, przyjmą chętnie w ramach gwarancji, ale to oznacza jakieś 3 tygodnie bez TV. W związku z tym, mam pytanie: czy w menu serwisowym (mogę stracić gwarancję, więc raczej wolę wcześniej zapytać) jest jakaś opcja resetu adaptera sieciowego/klonowania adresu MAC, ustawiania go ręcznie ? W końcu nie może się on bardzo różnić od tych zintegrowanych z płytami gł. w komupterach - a tam przecież jest taka opcja...

Pozdrawiam,
Blichew
 
Ostatnia edycja:

vorobiej

New member
Nie napisałeś do czego masz podłączony drugi koniec przewodu UTP. Jeżeli do routera, to chyba najlepszym rozwiązaniem jest uruchomić na nim DHCP a na TV automatycznie niech wszystko zrobi.
 

Blichew

New member
Do czego bym nie podłączył - efekt jest taki sam. I tak jak napisałem wcześniej - próbowałem ustawień automatycznych (DHCP) i manualnych - Zawsze: "Błędny adres MAC" (00:00:00:00:00:00).
 

jurekl14

New member
Do czego bym nie podłączył - efekt jest taki sam. I tak jak napisałem wcześniej - próbowałem ustawień automatycznych (DHCP) i manualnych - Zawsze: "Błędny adres MAC" (00:00:00:00:00:00).
Witam.
Odświeżę kolteta :x. Mam to samo możesz napisać jak został problem rozwiązany??
 
Do góry