LCD do 5 tys.pl

ewa

New member
Jestem kompletnym laikiem i z tego co przeczytałam na forum nie wiele rozumiem.Chcę zmienić telewizor na następne 10 lat. Mieszkam w blokowisku,odbieram TV z kablówki , odległość od TV ok. 2,5 m.Bardzo proszę o poradę co kupić LCD czy TV panoramiczny 100Hz?A więc jaki telewizor ,jakiej marki i proszę podać cenę.
Z pozdrowieniami
EWA
 

kobayashi

New member
Polecam zakup telewizora LCD 'Panasonic TX 26LX500'. Na pewno będziesz zadowolona. Telewizor zastępuje jednocześnie magnetowid dzięki wbudowanym slotom na karty SD i PCMCIA. Na pilocie wystarczy nacisnąć REC albo zaprogramować nagranie a telewizor nagra audycję na karcie pamięci. Rewelacja! Poza tym masa złącz wejściowych, w tym również HDMI no i przede wszystkim wspaniały obraz. Telewizor ten można kupić za około 5100 ZŁ.
 

ewa

New member
Dziękuję za informację.Bardzo proszę o jeszcze inne propozycje.Jestem skłonna dołożyć 1000 zł, może będzie lepszy wybór.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
26" Sprawdź Loewe 26 - Concept - świetnie wyposażony z wysokimi paramtrami, świetnie sobie radzi 26" JVC c 50 /szczególnie z kablówką/ lub 26 S 60 oraz 26 GD 7 Sharp. Wszystkie telewizory to extraklasa.

Jeśli CRT - to sprawdź Loewe Nemos 32 - za 3750 zł, 32" Aventos 3450 zł .Musisz też się śpieszyć -- jak się skończą wysokie modele to już ich nie wyprodukują.
pozdrawiam
 

HSV

New member
Poszukaj w sklepach internetowych tj. LOCO, E-PANASONIC lub sklepy SATURN.


Ja trafiłem na super okazję w Avansie.
 

aro

New member
Witam, proponuję skierować się do sklepu LOCO i porozmawiać z Panem Krzysztofem - dostaniesz fachową poradę a i ceny są bardzo zachęcające. Ja już skorzystałem z oferty LOCO - sprzęt wyśmienity (JVC LT-26S60) a i cena bardzo konkurencyjna a nawet bezkonkurencyjna.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyborze sprzętu i zakupach.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
każdy LCD będzie grał dłużej niż 10 lat - tak ,że kupisz taki telewizor bez problemu.