Na pilocie od Sharpa
K Krissstofer New member Luty 7, 2012 #23 Monkin napisał: To jest błąd softu Sagema.Poczytaj Wątek o 60le635. Mamy od kilku dni to samo. Cyfra ma dać nową łatę do skopanej aktualizacji. Kliknij aby rozwinąć... Powiedzcie czy to trzeba kontaktować się z CYFRĄ w tej sprawie...sorki za moje pytania ale informatyka i sprzęt elektroniczny to nie mój chleb powszedni ani nawet hobby....płacę za sprzęt i wymagam he he
Monkin napisał: To jest błąd softu Sagema.Poczytaj Wątek o 60le635. Mamy od kilku dni to samo. Cyfra ma dać nową łatę do skopanej aktualizacji. Kliknij aby rozwinąć... Powiedzcie czy to trzeba kontaktować się z CYFRĄ w tej sprawie...sorki za moje pytania ale informatyka i sprzęt elektroniczny to nie mój chleb powszedni ani nawet hobby....płacę za sprzęt i wymagam he he
M Monkin New member Bez reklam Luty 8, 2012 #24 Możesz dzwonić, nawet to lepiej , im więcej zgłoszeń od klientów, tym większa szansa na szybsze wypuszczenie łaty przez Cyfrę.
Możesz dzwonić, nawet to lepiej , im więcej zgłoszeń od klientów, tym większa szansa na szybsze wypuszczenie łaty przez Cyfrę.
F facet Member Bez reklam Luty 8, 2012 #25 Gdzieś obiło mi się o oczy że lada dzień ma wyjść łata na ten problem.
K Krissstofer New member Luty 19, 2012 #26 W ubiegłym tygodniu nastąpiła aktualizacja i wszystko jest już ok. więc przyczyna leżała chyba po stronie Cyfry+....pozdrawiam i dzięki za wskazówki
W ubiegłym tygodniu nastąpiła aktualizacja i wszystko jest już ok. więc przyczyna leżała chyba po stronie Cyfry+....pozdrawiam i dzięki za wskazówki