Kupowanie LCD w sklepach internetowych

brazzo

New member
Witam, chcciałem dowiedzieć się, co sądzicie o kupowaniu telewizora LCD w sklepie internetowym. Patrząc na ceny telewizorów na stronach typu "ceneo" czy "Skąpiec" widać, że cena w wielu sklepach jest podejrzanie dużo niższa niz ceny w Euro, Saturn czy Avans.
 

Goliat

New member
Bez reklam
brazzo napisał:
Witam, chcciałem dowiedzieć się, co sądzicie o kupowaniu telewizora LCD w sklepie internetowym. Patrząc na ceny telewizorów na stronach typu "ceneo" czy "Skąpiec" widać, że cena w wielu sklepach jest podejrzanie dużo niższa niz ceny w Euro, Saturn czy Avans.
Z cenami w sklepach internetowych jest różnie (doliczamy chociażby przesyłkę ;) ) ale już z gwarancją jest katastrofa :( .
Niektóre firmy (np.SONY) wynegocjonowały z naszymi baranami (przedstawicielami :p ) ROK-1 (jeden) gwarancji !!!!!
Czyli jeżeli coś wyskoczy w 2 roku (zdarza się nierzadko :D ) to kłopot...... gwarantem jest sklep (niezgodność towaru z umową w 2-im roku eksploatacji) czyli wirtualandia :D
Wybór należy do ciebie ale warto to przemyśleć.
Pozdrawiam.
 

bodo66

New member
miesiąc temu kupiłem LCD Panasonica przez internet,zero problemów z dostawą i gwarancją, cena była o 500zł taniej niż w sklepach umnie w mieście, patrz czy sklep ma dużo pozytywnych opini
 

brazzo

New member
Goliat napisał:
Z cenami w sklepach internetowych jest różnie (doliczamy chociażby przesyłkę ;) ) ale już z gwarancją jest katastrofa :( .
Niektóre firmy (np.SONY) wynegocjonowały z naszymi baranami (przedstawicielami :p ) ROK-1 (jeden) gwarancji !!!!!
Czyli jeżeli coś wyskoczy w 2 roku (zdarza się nierzadko :D ) to kłopot...... gwarantem jest sklep (niezgodność towaru z umową w 2-im roku eksploatacji) czyli wirtualandia :D
Wybór należy do ciebie ale warto to przemyśleć.
Pozdrawiam.

Z tego co sprawdzałem, to w wiekszości sklepów internetowach gwarancja jest na 2 lata. Przynajmniej tak jest napisane na stronie.
 

betowen

New member
halas napisał:
...a ja zakupiłem sprzęta (KDF Sonego) za pośrednictwem sieci i jestem bardzo zadowolony. Polecam!
Możesz zdradzić gdzie zakupiłeś sprzęt. Ja jestę właśnie na kupnie LCD Sony w sieci. Może ktoś jeszcze mi coś poradzi???
 

Goliat

New member
Bez reklam
brazzo napisał:
Z tego co sprawdzałem, to w wiekszości sklepów internetowach gwarancja jest na 2 lata. Przynajmniej tak jest napisane na stronie.
No widzę że czytasz co napisane ;) ..... kupiłem i co????
Kto ci zagwarantuje że za 2 lata sklep będzie istniał?
jeżeli nie masz gwarancji producenta (2-letniej) to co?
Widzę że jesteś w temacie ;)
ALe cóż Pozdrawiam.
 

Goliat

New member
Bez reklam
darien napisał:
Jak to jest Panie i Panowie - siądzie mi telewizor to biegnę do sklepu, czy musze szukać serwisu producenta?
No to dowiesz się po zakupie (gwarancja jest albo w kartonie ze sprzętem albo przy nim)
A od asów którzy zwią się dystrybutorami danej marki na terenie RP dowiesz się czy wynegocjonowali rok czy więcej gwarancji ;)
A z gwarancji dowiesz się czy gwarantem jest sklep czy serwis.
Czyli do momentu zakupu wielka niewiadoma.
Pozdrawiam.
 

jarwisz

New member
Bez reklam
Goliat napisał:
No to dowiesz się po zakupie (gwarancja jest albo w kartonie ze sprzętem albo przy nim)
A od asów którzy zwią się dystrybutorami danej marki na terenie RP dowiesz się czy wynegocjonowali rok czy więcej gwarancji ;)
A z gwarancji dowiesz się czy gwarantem jest sklep czy serwis.
Czyli do momentu zakupu wielka niewiadoma.
Pozdrawiam.

- chwila chwila - niekoniecznie
kto ci broni wysłać maila z pytaniem do sklepu czy jest gwarancja producenta czy sklepu
- poza tym /jak się dowiedziałem/ odnośnie Sony i tego 1 roku gwarancji - można wykupić ubezpieczenie na wartość LCD i tak przedłużyć sobie gwarancję na Sony na 5 lat /czego nie dają inni producenci./
- co do sklepu to można kupować - ale nie wszędzie - ważna jest marka sklepu - nikt mi nie powie np.że taki sklep jak np. naszego super konsultanta KIKI to wałek - sam zamierzam za 1-4 dni wydać u Niego 10kpln i jakoś nie mam obaw - tylko czekam na sprzęt

pozd
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witam.
Nie rozumiem niektórych problemów.
Jaka gwarancja ? Pytam sie telefonicznie, e-mailem i wiem.
Oczywiście moga kłamać. Osobiście kupiłem kilka sprzętów w sklepie netowym.
Wszustkie maja gwarancje producenta/dystrybutora, nie sklepu (Samsung, Paradigm, Wharfedale, Sharp). Część odbierałem osobiście , cześć kurierem a Sharp został mi przywieziony. Pewne ryzyko jest ale, moim zdaniem małe. Należy troszke pomysleć, poczytac, zapytać. Co do cen.
Ciekawy przykład: Sharp LCD 32BV9 został kupiony za 4950 zł (miesiąc temu).
tydzień temu widziałem go w MM za.......7499 zł.
Mam przykład równiez zakupu z allegro z gwarancją sprzedawcy. Sprzęt psuł mi sie dwukrotnie. Dostarczałem go do sprzedawcy i odbierałem w terminie naprawiony.
 

brazzo

New member
Goliat napisał:
No widzę że czytasz co napisane ;) ..... kupiłem i co????
Kto ci zagwarantuje że za 2 lata sklep będzie istniał?
jeżeli nie masz gwarancji producenta (2-letniej) to co?
Widzę że jesteś w temacie ;)
ALe cóż Pozdrawiam.

Przesadzasz kolego trochę z tą nieufnością. Po pierwsze są sklepy internetowe, które istnieja juz kilka lat i prawdopodobnie bedą istnieć dalej (nie podaje jakie, bo posądzą mnie jeszcze o reklamę). Po drugie najpierw możesz sie wypytać o warunki gwarancji. Kupowałem kiedyś cyfrówkę w takim sklepie i warunki gwarancji były dokładnie takie jak mi wcześniej mówili przez telefon. Po trzecie są rózne fora internetowe (nie chodzi mi tu o opinię kupującychna stronie sklepu) gdzie ludzie dzielą sie informacjami i jeśli jakis sklep robi przekręty na gwarancji to prędzej czy później wyjdzie to na jaw. A tak na marginesie to mam znajomego, który pracował kiedyś w jednym z hipermarketów i opowiadał jak tam pracownicy obchodzili się z dostawami nowego sprzętu RTV. Jakoś od tamtej pory przeszła mi ochota na kupowanie sprzętu w takich sklepach
 

tadolboss

Member
Cześć, miałem podobne wątpliwości odnośnie gwarancji jednak różnica w cenie (ja szykuję się do zakupu JVC 40S70 w MediMarkt 9990 PLN - w sklepie internetowym 7350 PLN) jest tak ogromna że wybór w zasadzie jest jeden - sklep internetowy.....
pozdrawiam
 

Mareq

New member
Hm, a mnie sie wydawalo ze 2 lata gwarancji jest juz ustawowo a nie w wyniku negocjacji sklepu z producentem, tak jak sugeruje przedmowca Goliat.
Cos mi tu jednak nie pasuje ....
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
niestety - Jarwisz ma rację.
Kupując Sony masz roczna gwarancję i rok rękojmi sklepu. Nie ma problemu z prostymi naprawami. Ale zdarzaja się i bardziej skomplikowane . A tragedią jest wymiana na drodze handlowej.
Nie ma problemu jako go nie ma .
Sklepy interntowe to tylko sposób sprzedazy. Przecież niektóre firmy istnieja 20 lat na rynku. Ale oczywiscie przestrzegam przed sklepami meteorytami. Pojawia sie i znika.
Można nieźle wtopić. Sporo osób sie juz o tym przekonało - tak jak przy biurach podróży. Nie zawsze warto oszczędzić 100 czy 200 zł.
Oszczędności przy takich zakupach /internetowych/ sięgają do kilku tysięcy złotych.
pozdrawiam
 

teperek

New member
Goliat napisał:
No widzę że czytasz co napisane ;) ..... kupiłem i co????
Kto ci zagwarantuje że za 2 lata sklep będzie istniał?
ALe cóż Pozdrawiam.
Uzyłem za dużego skrótu myslowego :p Tego nikt nigdy nie zagwarantuje.
Ale ja mam gwarancję producenta :D
 
Do góry