witam,
Pytania, na które znalazłem w necie sprzeczne ze sobą odpowiedzi...
Może ktoś na własnej 'skórze' przetestował temat, albo jest na tyle mocny w przepisach, że jest w stanie odpowiedzieć na poniższe pytania:
1) Czy zamawiając TV via interenet, oraz przelewając kasę na konto sklepu, ale odbierając TV osobiście (bez sprawdzenia towaru)- nadal posiada się prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny?
2) To samo pytanie co powyżej, ale z założeniem, że towar sprawdzamy w miejscu odbioru?
3) Zamawiamy via internet, ale płacimy przy odbiorze osobistym w sklepie?
4) Odebraliśmy towar , ale po paru dniach zauważyliśmy martwe piksele. Oddajemy więc towar bez podania przyczyny do sklepu.
Czy sklep może odmówić odbioru TV ze względu na martwe piksele? Ostatecznie producent nie traktuje martwych pikseli jako uszkodzenia towaru (oczywiście w odpowiednich proporcjach).
Pytania, na które znalazłem w necie sprzeczne ze sobą odpowiedzi...
Może ktoś na własnej 'skórze' przetestował temat, albo jest na tyle mocny w przepisach, że jest w stanie odpowiedzieć na poniższe pytania:
1) Czy zamawiając TV via interenet, oraz przelewając kasę na konto sklepu, ale odbierając TV osobiście (bez sprawdzenia towaru)- nadal posiada się prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny?
2) To samo pytanie co powyżej, ale z założeniem, że towar sprawdzamy w miejscu odbioru?
3) Zamawiamy via internet, ale płacimy przy odbiorze osobistym w sklepie?
4) Odebraliśmy towar , ale po paru dniach zauważyliśmy martwe piksele. Oddajemy więc towar bez podania przyczyny do sklepu.
Czy sklep może odmówić odbioru TV ze względu na martwe piksele? Ostatecznie producent nie traktuje martwych pikseli jako uszkodzenia towaru (oczywiście w odpowiednich proporcjach).