Kupno panelu LCD 3-4 tys.

ciaptak

New member
Na poczatku chcialem sie ze wszystkimi przywitac, gdyz jest to moj pierwszy post.
Przeczytalem juz bardzo wiele na tym forum dlatego teraz pozwole sobie skrobnac pare slow. Planuje zakup telewizora lcd/plazma (wybor nie zapadl), moim glownym zrodlem sygnalu bedzie jedna z platform cyfrowych, chyba c+ ze wzgledu na Orange Ekstraklase. Telewizorek docelowo beda ogladac z odleglosci 3,5-4m wiec skalniam sie do 42'. Pokoj raczej malo nasloneczniony. Temat zakladam w dziale LCD gdyz o plazmach mam juz dosc duze pojecie, w lcd ciagle jestem lekko zielony. Jak to zwykle bywa zwolennicy sa podzieleni miedzy obie technologie:) Sklanialem sie raczej do plazmy, ale... odstrasza mnie dosc duza awaryjnosc, czytajac na forum prawie kazdy ma jakies problemy, a moj stary monitor lcd chodzi jak zyleta. Dlatego teraz znowu jestem blizej LCD. Jest jednak problem bo z tego co wiem strasznie slabo wyglada to na sygnale SD, przeszedlem sie wczoraj po sklepie ze sprzetem RTV i faktycznie nie wygladalo to najlepiej. Moze jestescie w stanie mi cos polecic, z naciskiem na obior na sygnale SD w cenie 3-4 tys. Na forum jest wiele watkow, ale brakuje mi takich, ktore traktuja o dobrze grajacych LCDkach na SD. Bo nie oszukujmy sie telewizja HD w Polsce to melodia przszylosci, narazie mamy problem z cyfrowa:cool:
Wiekszosc ludzi kupujacych nowe panele LCD czy Plazmy robi to bo taka moda i ladnie to wyglada. Potem w domu czesto jest placz, ze wyglada to gorzej niz an starym elemisie:cool:(nie mowie o uzytkownikach forum bo ci sa swiadomi). Tyle ode mnie. Moze mi ktos pomoze.
Pozdawiam
 
Ostatnia edycja:

czachaaa

New member
Spedzilem dzis w sklepach RTV lacznie jakies 5h .. pewnie maja mnie tam juz dosc, a to nie koniec nawiedzania ;)