Kupiłem!!!! :-)

Status
Zamknięty.

Malix7

Member
Dla mnie też te głośniki go eliminują z brania wogólę go pod uwagę.
Strażak możemy bloga zakładać ja swój dziś oddałem i podobno jutro mi mają przywieźć nowy jak z sprawdzą czy mój jest kompletny.
 

strazakp

Banned
Dla mnie też te głośniki go eliminują z brania wogólę go pod uwagę.
Strażak możemy bloga zakładać ja swój dziś oddałem i podobno jutro mi mają przywieźć nowy jak z sprawdzą czy mój jest kompletny.
A jaki ty TV oddałeś? Z jakiego powodu oddałeś? Przypomnij bo chyba mi uciekło...
 

strazakp

Banned
Jutro będzie już 9dzien jak oddalem tv do sklepu. Owszem dostałem info smsem o tym ze tv trafil do serwisu ale ciekawy jestem co serwis zdecyduje i jaka informacje kolejna dostane ze sklepu. Ciekawe czy sklep sam wyda zgode na naprawę (wymianę matrycy) czy zwróci sie di mnie z zapytaniem o zgodę? Przy zwrocie zaznaczylem ze interesuje mnie tylko wymiana na nowy tv lub kasa.

Do osób niezdecydowanych z kupnem tv i mających budżet 4000-5000zl moja rada taka: Możliwie najwieszy rozmiar, fullhd i 100hz. Za takie pieniadze można juz kupic spokojnie 60-65".
 

firefl

Active member
Bez reklam
przy rękojmi sklep ma 14 dni na ostateczną odpowiedź przy rękojmi, jeśli się spóźnią powinni zrealizować żądanie kupującego nawet gdyby to kupujący np. uszkodził tv
 

strazakp

Banned
Euro (sklep) ma jeszcze cztery dni na swoją odpowiedź ws rękojmi.
Od 29.03 w rękach serwisu i zobaczymy co dalej.
Obrastawiam że jutro lub pojutrze dostanę info że sklepu. Fajnie by było gdyby się nie wyrobili w 14dni ;-)
 

strazakp

Banned
Właśnie dostałem sms i email z Euro:

"Szanowny Kliencie!

Nowy produkt na wymianę jest w drodze do sklepu, w którym została złożona reklamacja.O możliwości odbioru nowego produktu w sklepie poinformujemy na stronie internetowej oraz SMS-em lub e-mailem.
Możliwe jest zakończenie reklamacji poprzez wymianę na inny produkt lub zwrot należności za towar.

Dodatkowe informacje:

Okazanie w sklepie zgłoszenia reklamacyjnego i dowodu zakupu przyspieszy załatwienie formalności związanych z zamknięciem procesu reklamacyjnego.
W przypadku zakończenia postępowania reklamacyjnego wymianą lub zwrotem należności za produkt, uprzejmie prosimy o przekazanie kompletu wyposażenia do zwracanego towaru.

Z wyrazami szacunku,
Dział Obsługi Klienta."

Podoba mi się taki obrót sprawy :) Oczywiście zero kasy bo oni w ofercie nie maja takiego tv który mnie interesuje.

I co wy na to????/
 

strazakp

Banned
No to juz zaczynam sie rozglądać za czymś w zamian. Chyba będzie minimum 60" ale nie chce tez przekraczać budżetu 5000zl. Jakies propozycje? Może byc fullhd ale 100hz.
 
Status
Zamknięty.
Do góry