Który ampli

akwidzynski

New member
Bez reklam
Witam
Ja mam nietypowe pytanie do Was :) ktory z producentow ampli do KD najbardziej pozwala ingerować w brzmienie danego sprzętu. Chodzi glownie o equalizery zamontowane w ampli.
 

grzees

New member
nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o ampli, ale ostatnio miałem okazję pobawić się Yamaszką RX-V765, która ma taki equalizer :)
 

mario1969

New member
Nie zgodzę że nie można robić tego przy sygnale HD lub po LPCM, W mojej 4600 jest całkowita możliwość ingerencji w funkcji Parametric EQ poprzez Gain band,Freq i Q factor.
 
Ostatnia edycja:

akwidzynski

New member
Bez reklam
ampli

No tak, ale Twoj ampli to wysoka polka. Ja planuje cos za 2 - 2,5 max. MMrozo czy pasuje Ci Twoja Yamaha powiedz miedzy ktorymi ampli wybierales.
 

MMrozo

New member
akwidzynski napisał:
No tak, ale Twoj ampli to wysoka polka. Ja planuje cos za 2 - 2,5 max. MMrozo czy pasuje Ci Twoja Yamaha powiedz miedzy ktorymi ampli wybierales.
Dla mnie ważne było aby ampli potrafił dekodować sygnał DSD (SACD) przesyłane kablem HDMI. DVD Pioneer'a słabo (tragicznie) radzi sobie z dźwiękiem na torze analogowym więc to był warunek brzegowy. Dość długo się zastanawiałem i pierwszy typ to RX-V863 ale jak uzbierałem kasę to już nie było czarnych. Jeśli ta funkcja nie jest Ci potrzebna to zastanowił bym się nad HK AVR255, Denon'em AVR1910, myślałem też nad Onkyo TX-SR607 ale nie podoba mi się wygląd. To są moje typy z tego przedziału cenowego a kolejność nie jest przypadkowa. Co do możliwości ingerencji w dźwięk to z tego co pamiętam instrukcję to jakichś specjalnych funkcji equalizera - poprawy dźwięku nie ma tylko programy DSP, których nie można wybierać jeśli dźwięk jest "gęsty". Ale moich z testów i odsłuchów ze znajomymi (dyrektorka szkoły muzycznej - wykształcenie muzyczne i aktywnie gra oraz sąsiad, który ma sprzęt z wyższej półki) stwierdzam, że najlepiej gra w trybie Pure Direct.