Konsola PSP

darekguma

New member
Bez reklam
Witam. Z góry przepraszam że zawracam głowę tematem nie związanym z PS3. Syn za pieniądze z komuni chce sobie kupić PSP, jako że jestem całkowicie zielony w konsolach wszelakiego rodzaju to proszę o podpowiedz czy sa jakies róznice w tych konsolach, na co zwrócic uwagę przy kupnie. Dzięki. Pozdro. Darek.
 

pro_fill

New member
Bez reklam
polecaną serię charakteryzuje napęd płyt UMD - bateria krócej wytrzymuje, lecz idzie ją łatwo przerobić, aby chodziły "oryginalne" gry ;-)

najnowsze dzieło portable, już nie posiada napędu, przez co bateria ma dłuższą żywotność, lecz [tu mnie poprawcie, jeśli mam złe informacje] be dzięsz skazany tylko na oryginały.
 

debeef

New member
Bez reklam
przede wszystkim 3000 ma napęd (nie jesteś skazany na PSS, możesz kupować używki i wymieniać się grami) Ma też mikrofon, skype i jest tańszy
 

kapsell

New member
Bez reklam
Jesli chcecie rozmawiac o "przerabianiu" czyli zwykłym złodziejstwie proponuje zmienic forum.

PS Wspaniały prezent i zacheta do złodziejstwa dla dziecka na PIERWSZA KOMUNIE. Gratuluje...
 

darekguma

New member
Bez reklam
Jesli chcecie rozmawiac o "przerabianiu" czyli zwykłym złodziejstwie proponuje zmienic forum.

PS Wspaniały prezent i zacheta do złodziejstwa dla dziecka na PIERWSZA KOMUNIE. Gratuluje...
A kim Ty jesteś żeby mi mówić co mam robić, czy ja napisałem że chce przerabiac konsole, link który podałem jest moim a raczej syna wyboerm ze względu na kolor, taki sobie wybrał. A co do piractwa to w tym kraju jest wręcz przyzwolenie na ściaganie z netu wszystkiego co mozliwe. Pozdro. Darek.
 

Vaderus

New member
Bez reklam
Ja mam PSP Go całkowicie świadomie: ładniejsze, mniejsze, poreczniejsze i wygodniejsze niż "standardowe" PSP. do tego były w promo 10 niezłych gier o wartości przekraczającej wartość konsolki - lepszej okazji nie widziałem. PSN, kiedy normalnie dziala, załatwia dostęp do gier i demek.