Koniec oglądania zwykłej telewizji ?

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Koniec oglądania zwykłej telewizji ? Telewizja staje się interaktywna.
03131201.jpg


Model Smart TV prezentuje Samsung Electronics podczas ceremonii wprowadzenia nowego produktu na rynek . Ceremonia odbyła się w Nowym Jorku w ostatni wtorek. /zdjęcie dzięki uprzejmości firmy Samsung Electronics/

Przez długi czas telewizja była uznawana za taką stronę nośnika gdzie widzowie biernie siedzieli i patrzyli.
Ale nowe rozwiązania Smart TV spowodowały że telewizja staje się coraz bardziej interaktywnym medium, w którym ludzie mogą dzielić się swoimi pomysłami i opiniami. Mogę też rekomendować treści poprzez serwisy społecznościowe.

Cheon Wang-Seong, naukowiec z Instytutu Badawczego KT podał w raporcie, że telewizja ma potencjał aby stać się społecznym medium. "Mówienie podczas oglądania telewizji jest działalnością znaną i wiele ludzi robiło tak w przeszłości i teraz".
Raport wskazywał że ludzie wolą oglądać sport lub emocjonujące treści razem. "Do tej pory przy tej okazji wysyłali wiadomości SMS aby podzielić się częścią emocji. Liczne oceny zamieszczone na blogach pokazują jak bardzo ludzie chcą wyrazić swoje zdanie podczas oglądania telewizji" powiedział.

Choć interaktywnych aspekty telewizji istniały w przeszłości to rozwój inteligentnych urządzeń teraz pozwala ludziom wyrazić i przekazać swoje pomysły na to np. co oglądać.
Wcześniej było to możliwe przy użyciu komputerów stacjonarnych i płatnych wiadomości tekstowych za pośrednictwem telefonów komórkowych .
Było to uciążliwe i kosztowne. Widzowie nie mogli od razu wyrażać swoje myśli i uczuć. Musieli to robić na swoich komputerach i pomysł się rozpływał a inspiracja uciekała.

Różnorodne usługi
Telewizja staje się teraz interaktywna na różne sposoby. Najczęściej są to aplikacje mobilne, które działają na smartfonach lub tabletach.
Społeczne usługi sieciowe "pozwalają ludziom komunikować się z osobami oglądającymi ten sam program, dzięki czemu dyskusja staje się bardziej przedmiotowa. Daje to dużą możliwość wykorzystywać marketingowo product placement dla różnych markowych towarów .
Ten nowy trend znajdzie z pewnością szerokie zastosowanie w nowych modelach telewizorów.
Czy Ty też podczas oglądania filmów czy programów sportowych korzystasz jednocześnie z konwersacji z innymi "oglądaczami" programów ?
za KoreaTimes.
 
Do góry