Komputer --> Projektor --> Ekran

Chuppa

New member
Wprowadzenie:
Jestem zielony w temacie projektorów, ustawieniem wszystkiego żeby był jak najlepszy obraz, kolory itp. Normalnie to jest tak mam film HD na razie oglądam na komputerze ale nie wiem jak to wszystko poustawiać tyle jest opcji że można zgłupieć w samym odtwarzaczu KMP jest z milion funkcji, a do tego jeszcze kodeki itp. Tak czy siak jestem zielony a mam zamiar kupić projektor + Ekran elektryczny i jeszcze to podłączyć pod komputer żeby oglądać filmy.

PLAN: Kupno podanego projektora + ekran + ustawienie komputera. A potem będe musiał przez kabel hdmi podłączyć komputer pod ten projektor i oglądać filym na nowym ekranie.

Dane techniczne:
Komputer: AMD Phenom 9550 Quad-Core Processor 2.20Ghz + 4GB ramu, Vista 64bit, karta graficzna Ati Radeon 9550 HD.

Projektor: Sanyo PLV-Z700

Ekran Elektryczny: Jakieś 90" 16:9
może coś takiego: http://allegro.pl/item534165559_elektryczny_ekran_projekcyjny_90_16_9.html
albo http://allegro.pl/item536086431_ekran_elektryczny_205x115_pilot_i_ramki_kraftmann.html

Czego oczekuje:
Porady jak ustawić komputer pod filmy hd, jakie opcje zastosować w kmp.
Pytanie najważniejsze czy to wszystko będzie działać jak trzeba nie będę mieć problemów żeby podłączyć kompa do projektora, będę musiał coś w karcie graficznej przestawiać, cholera nie wiem co wogóle połowy opcji w samej karcie grafinczej nie wiem do czego, czy moge mieć obraz jednocześnie na prokejtorze i monitorze od komputera? Za i przeciw czy te ekrany które dałem w linkach są OK, będę tylko oglądał filmy z komputera i grał z PS3, czy grzebać coś w ustawieniach projektora, czy zostawić tak jak było. Jakie ten projektor ma wady, bo wszedzie co coś czytałem to wielkie oczy wszystko cud, ale wszystko ma jakieś wady, może żarówka x) ile kosztuje jak często trzeba zmieniać? Ogólnie potrzebuje porad dla zielonego dotyczące tego sprzętu jak to ustawić żeby działało i miało łądny obraz soczyste kolorki czerń itp.