Kolumny + Subwoffer + wzmacniacz + equalizer

sajgonki

New member
Witam, jestem zielony w tych tematach ale chciałbym sobie sprawić taki sprzęt. Niestety mój budżet nie jest zbyt wysoki, chciałbym wydać na to maksymalnie ok. 1500 zł. Przeglądając allegro znalazłem kilka ofert które mogły by mieścić się w tym zakresie cenowym, ale nie jestem pewien jak to wygląda co do parametrów, potrzebował bym pomocy.

Subwoffer :
OKAZJA SUBOFER MAGNAT 800WATT+WZMACNIACZ (1324257399) - Aukcje internetowe Allegro
lub
Subwoofer OMNITRONIC BX-1250 subbas basreflex 600W (1329950990) - Aukcje internetowe Allegro

Equalizer :
BEHRINGER FBQ1502 ULTRAGRAPH PRO EQ equalizer FBQ (1326240476) - Aukcje internetowe Allegro

Wzmacniacz :
NOWY WZMACNIACZ NIGHTLINE 800 WATT SKLEP.GW.FV (1329481636) - Aukcje internetowe Allegro

Kolumny :
OMNITRONIC TMX-1230 - 800W. NAJTANIEJ W PL !!! (1329706798) - Aukcje internetowe Allegro
lub tansze
KOLUMNY 600 WAT OMNITRONIC DX-1222*FV DOSTAWA 24H (1326603576) - Aukcje internetowe Allegro

Niestety nie moge wrzucić linków jeszcze, więc pozostawiłem numery aukcji.
Z góry dziękuje za pomoc, i wrazie czego, prosił bym o pomoc w złożeniu innego zestawu ;)
Pozdrawiam
 

Jok3r

New member
Bez reklam
Poza tym te ceny z allegro nie są w ogóle rewelacyjne, bo takie same są w DJ shopie, więc...A sprzęt jak na coś dla DJ, który chce grać gdzieś indziej niż do kotleta, to bardzo słaby.
 

sajgonki

New member
Mówiłem że się na tym nie znam, i licze na czyjąś pomoc, I nie, nie mam zamiaru grać do kotleta. A o tym że jest to sprzęt estradowy to się domyślam bo o takie coś mi chodziło, ale pisząc że mam mały budżet powinno być jasne ze nie kupie sobie od razu całej sceny pod koncert.
 

sajgonki

New member
Chciałbym to mieć na jakies domówki coś w tym rodzaju. I może do nagłaśniania jakichś nie dużych dyskotek. Tak na sale do 50 osób
 
Ostatnia edycja:

pkomp

New member
to nie patrz na chłam który nie zapewni jakości dźwieku