kolor biały przesyca czerwony snieg plazma ps51d550

kaper.1981

New member
Bez reklam
Karton miałem oryginalnym ale maja pokrowce transportowe jak ktos nie ma kartony zapewniaja zastępczy tv.
Ja napisalem do serwisu pismo opisujące problem i czynności wykonane przez urzytkownika, nagrałm na usb filmik z uszkodzeniem pdp i naprawa błyskawiczna na jak długo nie wiem ale jak na teraz jest sprawny.
 

kkdrg

New member
Bez reklam
To nie matryca, podzespół wysokiego napięcia w klasycznym TV. Wszystko na gwarancji - nie było szans na wymianę, a chyba za drugim razem popaliło wszystko co się dało - wymienili większość bebechów ale TV nowego nie chcieli dać. Od czwartego razu działa do dziś - znajomy wciąż go używa.
Piszę to tylko jako przykład że firmy się bronią przed wymianą jak przed potopem.
Zresztą ze sprzętem zupełnie innego rodzaju (piła spalinowa) miałem to samo. Nawet specjalnie nie wpisywali wszystkich napraw żeby nie było powodu do wymiany. Prawda jest taka że w przypadku światowych firm szary klient jest przegrany.
 
Ostatnia edycja:

fluid

Banned
kkdrg - jak to nie ma czegos takiego ? ---- > 3 naprawy gwarancyjne tej samej części i wtedy można się starać o nowy sprzęt, ale nie wysyłając go na gwarancję (naprawę gwarancyjną), tylko jako towar niezgodny z umową (nieprawny).

Popatrz, co napisano w karcie gwarancyjnej ; skontaktuj sie z rzecznikiem konsumenta i walcz o swoje - BEZ OBRAZY ale dla mnie zabawany jest fakt ze przyjales cos co podlegalo juz 4 krotnej naprawie , sam nad tym pomysl ;)
 
Ostatnia edycja:

kaper.1981

New member
Bez reklam
Gośc z serwisu co prawda dostawca doradzał niby w zaufaniu po kawce ze teraz to juz na infolinie zadac wymiany a oni sie tym zajmą ale tv na razie sprawny. Szkoda he he wolał bym bon na wymiane dokładam kase i biore serie f.
 

kkdrg

New member
Bez reklam
kkdrg - jak to nie ma czegos takiego ? ---- > 3 naprawy gwarancyjne tej samej części i wtedy można się starać o nowy sprzęt, ale nie wysyłając go na gwarancję (naprawę gwarancyjną), tylko jako towar niezgodny z umową (nieprawny).

Popatrz, co napisano w karcie gwarancyjnej ; skontaktuj sie z rzecznikiem konsumenta i walcz o swoje - BEZ OBRAZY ale dla mnie zabawany jest fakt ze przyjales cos co podlegalo juz 4 krotnej naprawie , sam nad tym pomysl ;)
Wiesz gadać na forum to sobie można różne rzeczy, natomiast życie pokazuje że nie jest to takie proste i oczywiste jak piszesz. Nie ma co tego rozwijać ale uwierz mi, że z dużymi firmami nawet kontakt z kimś kto rzeczywiście o czymś decyduje to niezła jazda. W przypadku Husqvarny kontaktowałem się przez Szwecję. Polski oddział olał mnie kompletnie i to kilkakrotnie. Zauważ że sporo firm po prostu nie ma kontaktu jest tylko infolinia albo kontakt do jakiegoś bliżej nieokreślonego człowieka którego zadaniem jest spychologia stosowana za pomocą okrągłych słówek. Być może że ktoś bardzo dociekliwy i zażarty coś wskóra. Ja zwyczajnie na to nie mam czasu i pewnie na to właśnie liczą.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Witam dzisiaj moja poraszka zwana tv odmowiła współpracy z okularami juz nie.mam siły na ten tv okulary a raczej ich dioda miga naprzemiennie raz czerwona a raz zielona tv dopiero tydzień po serwisie wie ktoś co to za objaw?
 

lamparcicho

New member
hej, sprawdź baterie albo najlepiej wyłącz całkiem tv i włącz ponownie, okulary z tego co piszesz chyba wymagają ponownego sparowania z tv

edit1: wyłącz tv mam na myśli pilotem a potem całkiem z prądu, odczekaj minute i spróbuj ponownie, tyle wiem co poczytałem na google, pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

kaper.1981

New member
Bez reklam
właśnie ale nie parują się wszystkie 4 szt .
znam się na 3d bo używałem ich od początku a dziś z dzieciakami włączyłem park jurajski 3d i załamka nic nie pomaga już nie mam siły na ten tv jeszcze nie wymieniałem bateri ale laptop widział wcześniej tv jako bluetooth a teraz klops .
 

fluid

Banned
Stary ty jakis niekumaty jestes . - smiechem zartem - Konstytucja polska Ci to gwarantuje ! Nie masz czasu ?!, ale na te płacze,pierdy,żale masz . Nie jestes w stanie tego rozwiazac i dajesz sie zwyczajnie pompowac -po 3 naprawach z usmiechem na twarzy przyjmujesz awaryjny sprzet - brawo !
 

maxan

New member
Bez reklam
kilka dni temu zgłosiłem wymieniona w temacie usterkę- śnieg ....dzisiaj przyjechał koleś z serwisu i wymienił matrycę - zajęło mu to z 20 min - szybka i sprawna robota ...jestem zadowolony z serwisu jak i producenta... a tv śmiga jak nowy; w sumie to jest nowy - matryca to prawie tv :)
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Okazało sie że moduł bluetooth był nie wpienty a wpłyte głowną tv miałem zamiar reklamowac go z niezgodnoscią ale juz wszystko ok.
Okazało się ze pierwsza wymiana matrycy była z węgierskiej na węgierską a teraz założyli koreańską taka ciekawostka.
 
Do góry