Jak donosi Displaybank, od momentu kiedy producenci rozpoczęli promocję i sprzedaż na rynku Full HD LCD TV, większość klientów jest gotowa nawet sporo dopłacić i kupić urządzenia wykorzystujące takie panele, niż zbliżony wielkością telewizor HD Ready. W badaniach przeprowadzonych przez firmę, 673 uczestników ankiety, miało wybór między kosztującym 3431$ 46 calowym Full HD LCD TV, a 50 calową plazmą HD Ready kosztującą 2681$ i okazało się, że przy tak dużej różnicy ceny (750$) i wielkości (46 – 50 cali, choć tu różnica jest mniejsza), aż 47.8% osób biorących w badaniu, dopłaciło by do ekranu Full HD. Przy założeniu braku różnicy w cenie między zaproponowanymi modelami, 65.8% badanych preferowało Full HD LCD TV.
Biorąc pod uwagę wyniki tych badań można śmiało założyć, że przyszły rok będzie należał do Full HD LCD TV i będą one stanowiły ponad połowę sprzedawanych modeli na rynku (prognoza LG. Philips LCD).
DisplayBank,nowetrendy.pl
Biorąc pod uwagę wyniki tych badań można śmiało założyć, że przyszły rok będzie należał do Full HD LCD TV i będą one stanowiły ponad połowę sprzedawanych modeli na rynku (prognoza LG. Philips LCD).
DisplayBank,nowetrendy.pl