Kino domowe - około 1000 zł

maciek1422

New member
Planuję zakup kina domowego tak za około 1000 zł, wiem że nie jest to dużo, ale więcej to mi trochę szkoda, chyba, że za tyle na prawdę się nie opłaca :) Uprzedzam, że kompletnie nie znam się na kinach domowych i ogólnie na sprzęcie audio. Nie wiem czy musi być odtwarzacz do tego czy tylko kolumny czy jak, gdyż mam PS3 i jakieś filmu i muzyka to właśnie z niego bym pewnie puszczał. Proszę o podanie jakichś zestawów :) Pokój mam około 20m2 od tv jestem w odległości jakichś 3m.
 
Ostatnia edycja:

Quant

New member
Znawcą nie jestem, ale tyle to nawet ja wiem, że kina domowego z prawdziwego zdarzenia za 1000 zł. nie złożysz. W tej cenie kupisz tylko małe zestawy składające się z ledwo zipiącego amplitunera i głośników zwanych potocznie "pierdziawkami". Ten sam efekt uzyskasz podłączając do komputera (albo konsoli jeżeli się da) przyzwoitego zestawu głośników komputerowych (np. coś ze stajni Creative`a). Niestety kino domowe zaczyna się od ponad dwukrotnie większej kwoty. Możesz ewentualnie poszukać jakiejś używki, ale w tej kwocie z tym też będzie ciężko. Chyba będzie lepiej jak wysupłasz większą kasę.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Do wielkości Twojego pokoju i jeśli chcesz podłączyć PS3 - to będziesz miał dobry sprzęt z wyprzedaży . Modele kosztowały ogromne pieniądze, A są na wyprzedaży bo nie czytają divx czy mp3. Ale Ty to masz w PS 3 .
Więc wystarczy na dobre kino Pioneera, Panasonica czy JVC
 

wasylhh

New member
Bez reklam
Planuję zakup kina domowego tak za około 1000 zł, wiem że nie jest to dużo, ale więcej to mi trochę szkoda, chyba, że za tyle na prawdę się nie opłaca :) Uprzedzam, że kompletnie nie znam się na kinach domowych i ogólnie na sprzęcie audio. Nie wiem czy musi być odtwarzacz do tego czy tylko kolumny czy jak, gdyż mam PS3 i jakieś filmu i muzyka to właśnie z niego bym pewnie puszczał. Proszę o podanie jakichś zestawów :) Pokój mam około 20m2 od tv jestem w odległości jakichś 3m.