Kino domowe do 5-6k ampli+5.1

Weks

New member
Witam, chciałbym zakupić taki zestawik amplituner + zestaw głośników 5.1 tv mam sony 42cale bluray ps3 chciałbym wydać gdzieś 5000zł ale jeśli cena o 1000zł będzie dobrze uzasadniona wezmę ten droższy, będę go używał 50% filmy 50% muza, Lubię bardzo głośno słuchać muzyki, czuć potężny bass, czuć jak szyby drgają, czuć tą "potęgę" słuchanej piosenki z reguły słucham ampli na full, mam wyrozumiałych sąsiadów, zero policji zero narzekania, więc tym się nie przejmujcie, subb raczej musi być konkret :), mam mały pokoik ale tym się nie sugerujcie, bo za jakiś czas będę miał większy i kupuję z myślą o nim :) a więc Panowie słucham waszych propozycji, w tematach audio jestem raczej zielony niż początkujący ^^ audiofilem jakimś nie jestem, pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
A jakiej wielkości ma byc przyszły metraż? Niby kasa przeznaczona na zestaw wydaje się ok, ale jednak biorąc pod uwage wymagania i dobry sub, to będzie ciut mało. Dobry sub to wydatek ok 2 tys, ampli trzeba liczyc też ok 2 tys, a za zestaw 5.0 2 tys to troche mało. Ja bym się skupił na Twoim miejscu na ampli+ dobre 5.0. Napisz jak Ty to widzisz? Czy kolumny chcesz takie lepsze budżetowe np. Monitor Audio, Roth, Klipsch, JBL czy coś taniego np. Jamo, Quadral Quintas ? Lubisz czyste pasmo średnio/wysokie, czy interesuje Cię tylko mocny bas do szybkich bitów?
 

Weks

New member