Kino domowe do 5.000 PLN

pav3l

New member
Bez reklam
Witam,
proszę o poradę, jestem w tym temacie zielony :mrgreen:. Jaki zestaw kina domowego proponujecie do pokoju 25m2, filmy 70% muzyka 30%.
Czytając to forum zdecydowałem się na HK AVR 355, głośniki: myślałem o jakiś JBL. Brat ma zestaw tzn. HK AVR 147 + Jamo 606 i wg mnie nie gra to zbyt fajnie, za dużo basów (może coś źle ustawione).
Serdecznie dziękuję za porady,
Pawel.
 

darkmajin

Member
Bez reklam
czytales forum i jednak zdecydowales sie na 355 jestes odwazny czy nierozsadny :)

przy kupnie upewni sie ze jest to model z wrzesnia lub wyzej starsze modele maja za duzo problemow ..niestety

tez jestem za takowym zestawem zwłaszcza ze w kinie ten amplituner niema sobie równych nie starczy ci 255 kosztuje 1000 mniej a roznica 10W ale takich harmanowskich 10 W :)

sam mam 255 jestem bardzo zadowolony jedynym konkurentem był marantz ale dizajn i dlugoletnia milosc do hk wygrała ..
 

pav3l

New member
Bez reklam
przy kupnie upewni sie ze jest to model z wrzesnia lub wyzej starsze modele maja za duzo problemow ..niestety
Hej,
dzięki za odpowiedź. O jakich problemach ze starszymi modelami piszesz..?
Pozdrawiam,
Pawel
 

Ramzes765

New member
Bez reklam
pykanie przy przelaczaniu kanalow to najwieksza bolaczka HK 255 i 355, dodatkowo glosno pracujacy wiatrak itd. Poczytaj w dziale ampltunery temat o nowym firmware do HK
 

Raccoon

New member
Ja za 4900 kupiłem HK255+JBL Cinepack (seria E), jestem zadowolony.
Nie mam pykania przy przełączaniu kanałów, ale nie oglądam telewizji więc ich nie przełączam :) A sprzęt gra super, głównie oglądam filmy i jestem bardzo zadowolony.
 

Raccoon

New member