Kino domowe 65m2

Witam, szukam kina domowego 5.1 do salonu o powierzchni 65m2.
Odległość kanap od TV to 4.5m.

Budżet jaki planuje wydać to 3-5 tysięcy zł.
Fajnie jeśli będzie taniej, ale jeśli trzeba dopłacić kilka zł żeby mieć coś o klasę wyżej to nie ma problemu.

Przeznaczenie głównie filmy i muzyka, trochę gry...

W temacie jestem zielony, tak więc proszę o doradzenie jakiegoś sensownego zestawu, żeby mi jakiejś lipy w salonie nie wcisnęli...
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
65m2 pomieszczenia odsłuchowego?
Wersal Panie ;) tylko ten budżet psuje trochę efekt.
Nie wiem co Ci Koledzy doradzą, ale chętnie posłucham co na takim metrażu jest w stanie przyzwoicie zagrać (w tym budżecie), a jak rozumiem, ma to być ampli+5.1 i pewnie jeszcze jakiś blu.
Przy takim budżecie (na takim metrażu) poszedłbym w używki.
Sam sub Cię szarpnie, bo raczej sub za 1k nie zrobi tam ciśnienia, a inwestować w sprzęt, który z założenia nie da rady na takim metrażu, chyba nie ma sensu. No chyba, że to ma plumkać.
 
Salon ma 10x6m.
Ogólnie jedna część to tak jak by jadalnia, druga to centrum tv/projektor ekran.
tak więc część filmowa będzie mniej-więcej na połowie powierzchni całego pomieszczenia.

Zależy mi na zestawie amplituner + 5.1. PS3 będzie robiła za bluraya.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Salon ma 10x6m.
Ogólnie jedna część to tak jak by jadalnia, druga to centrum tv/projektor ekran.
tak więc część filmowa będzie mniej-więcej na połowie powierzchni całego pomieszczenia.

Zależy mi na zestawie amplituner + 5.1. PS3 będzie robiła za bluraya.

Spróbuj wrzucić jakiś rzut pomieszczenia, będzie łatwiej coś doradzić.
Kolejna sprawa, to przy tej wielkości salonu dobrze byłoby dobrać mocniejszy amplituner (co najmniej Denon X3100, Marantz 6009, HK 370 czy Onkyo 838, ewentualnie słabszy amplituner z pre-out + wzmacniacz/ końcówka mocy), aby właściwie to wszystko nagłośnić i nie uszkodzić sprzętu.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam