Kino 5.0 - Zapytanie (8K PLN)

HHL

Member
Mówi się trudno.

W sumie to mało tego znalazłem.

W main in lub HT bypass wyposażone są:

Nad'y od C326bee w górę.

Music Hall a35.2 który kosztuje majątek ale używkę idzie wyrwać za 1800 PLN.

Roksan Kandy K2, cena zaporowa, więc wchodzi w rachubę wyłącznie używka, ale strasznie jestem ciekawy jak brzmi.

Więcej nie znalazłem.

Aż dziwne że najpopularniejsi producenci jak denon, marantz, onkyo nie produkują wzmacniaczy z takim wejściem.


PS. Jeszcze znalazłem Pionieery A-30 i A-50
 
Ostatnia edycja:

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Z tych co wymieniłeś najlepsze MH i K2.

Aha Nad-y z tego co wiem nie mają bypass.
 
Ostatnia edycja:

HHL

Member
Ale mają main in, przynajmniej tak jest napisane na tylnej ściance:

wzmacniacz_stereo_nad_c_16808.jpg


No chyba że to coś innego ?
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mają tylko będziesz musiał odpinać zworkę. A jak będzie chciał słuchać potem na samym wzmacniaczu to będziesz musiał ją "ręcznie" zapinać.
 

HHL

Member
No to kicha, a szkoda bo ładnie grał z Z5.

W takim razie z budżetowych rozwiązań został tylko pionieer A-50.
Trzeba będzie posłuchać, ponoć dobrze radzi sobie w rocku.

Trochę boję się używek bo się jeszcze nie znam na sprzęcie a nie chciałbym się przejechać że ktoś mi wciśnie jakiś złom.

Ten AH byłby interesujący, widzę że go masz i chwalisz sobie.
 

Henry

Active member
Bez reklam
No to kicha, a szkoda bo ładnie grał z Z5.

W takim razie z budżetowych rozwiązań został tylko pionieer A-50.
Trzeba będzie posłuchać, ponoć dobrze radzi sobie w rocku.

Trochę boję się używek bo się jeszcze nie znam na sprzęcie a nie chciałbym się przejechać że ktoś mi wciśnie jakiś złom.

Ten AH byłby interesujący, widzę że go masz i chwalisz sobie.

A 50 słuchałem i mi się podobał. Możesz też pomyśleć o wzmacniaczu bez main- in, niektórzy koledzy mają spięte w ten sposób i sobie chwalą, co prawda nie masz wtedy takiej wygody w użytkowaniu, ale swoją funkcję to spełnia, w tym przypadku masz dużo większy wybór wzmacniaczy w przedziale do ok. 2tyś.
 

HHL

Member
No tak właśnie czytam.

Rozumiem że problem jest taki że na wzmacniaczu musi być głośność ustawiona na identycznym poziomie jak była gdy kalibrowaliśmy amplituner KD np. na godznie 10 ?


Jeżeli tak to rzeczywiście uciążliwość raczej niewielka a otwiera się masa nowych możliwości.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Dokładnie :)
np. za 1 K zł możesz dostać już całkiem nieźle grającego Denona PMA720, następnie dobre modele CA, Exposure, NAD itd.
Możesz popytać kolegów kapusta7, rabit - oni mają w ten sposób spięte i są zadowoleni, w kwesti NADa napisz do Witt'a na pewno ci podpowie ;)
 

werf

Active member
Bez reklam
Czemu uczepiliście się tej godz 10 ?
Idea jest tak iż wzmacniacz w trybie końca mocy pracuje na 100%
Następna kwestia wzmacniacz 2x50 średnio się nadaje do pracy jako końcówka do frontów w systemie wielokanałowym
 

Henry

Active member
Bez reklam
Masz rację, ale jak ktoś chce niezbyt dużym kosztem odczuć znaczną poprawę w odsłuchu stereo to wtedy takie połączenie się sprawdzi.
Nie jest to co prawda rozwiązanie idealne, bo najlepiej byłoby mieć końcówkę do KD, a wzmacniacz tylko do stereo.
 

werf

Active member
Bez reklam
Stereofonia się nie poprawi jeśli przedwzmacniacz wszystko skutecznie z pierd.....
Można mieć tylko delikatną poprawę dynamiki
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Myślę, że podłączanie końcówek mocy do amplitunerów KD ma bardziej sens jak mamy wysokie modele amplitunerów bo te mają lepsze przedwzmacniacze.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Mi chodzi o odseparowanie ampli od stereo, w przypadku końcówki i tak wszystko przechodzi przez amplituner, w przypadku podłączenia wzmaka można go pominąć
 

HHL

Member
@werf

Ale ja myślę o rozwiązaniu takim że źródło dla stereo jest podłączone do wzmacniacza stereo więc przedwzmacniacze ampli KD nawet nie dotykają tego sygnału.
Akurat za źródło dla stereo będę miał stary ale bardzo dobry odtwarzacz DVD pionieer DV444s.

Do amplitunera KD podłączam jedynie BD.

Jak chcę oglądać kino to fronty idą przez wzmacniacz stereo a centralny i monitory przez amplituner.

W ten sposób mam niezłe kino i niezłe stereo i mieszczę się w budżecie.

PS. Mam pod nosem studio odsłuchowe prowadzące NADa, Denona, Maranza, Yamaha i Onkyo więc mam co posłuchać, do tego za friko a nie jak zdziercy w Krakowie.

Z kolumn mają Dali, Elac, Focal'e, Boston Ac i Canton, ale tutaj już wybór padł na Dali Z5 ze względu na rozmiar, kolor, przedni bass reflex (część dla żony) i ładne brzmienie oraz budżet (moja część).

PS2. W przyszły weekend umawiam się więc posłuchać wzmacniaczy

- Nad 326,
- Denon PMA 720
- Maranz PM5004

i porównać ampli SR5008 z NR1604.
 
Ostatnia edycja:

HHL

Member
Jeszcze jedno pytanie.

Widzę że na forum ampli Pionieera nie są zbyt popularne ani polecane.
Z czego to wynika zważywszy że np. taka linia VSX-9xx praktycznie co roku zdobywa nagrodę EISA ?
 

HHL

Member
Jestem po odsłuchu.

Słuchałem Dali Zensor 5 z 3 wzmacniaczami.

- Maranz PM 5004
- Denon PMA 720
- Nad 326BEE

Muzyka:

- Dire Straits - Expresso Love
- Megadeth - a tout le monde
- Bon Jovi - Blaze of Glory
- Leny Kravitz - Are you gonna go my way
- James Blake - Limit to your love

Maranz grał płasko, bez werwy, bez dynamiki, jak audio w daewoo tico, to był jazgot nie muzyka.

Denon zagrał poprawnie ale z wycofanym basem i wyeksponowanym środkiem, nie podobał mi się, czuć że ma potencjał ale na pewno nie z kolumnami Dali Zensor.

Nad urwał dupę. Świetnie kontrolował bas i budował scenę.

Obnażył wszelkie niedoskonałości kilku moich płyt, m.in Lenego Kravitza.

Stanowczo z tej trójki to najlepszy partner dla Dali Zensor 5.

Podłączyliśmy potem NAD 356 i czuć było że ma spor zapas mocy, w kawałku Bon Jovi wysunął bardziej niż mniejszy brat wokal przed instrumenty ale generalnie różnica w odsłuchu dla mojego ucha nie była warta 1k różnicy w cenie.

Jestem strasznie zadowolony bo kolumny w tej konfiguracji grają naprawdę świetnie. Gorzej że część z mojej dyskografii wyląduje w koszu na śmieci ze względu na kiepskie wydania, które system obnażył bezpardonowo.

Słuchałem też amplitunera Pionieer VSX-924, dzwięk zdecydowany, bezpardonowy, to nie ciepły, wygodny mercedes tylko kosiara, F1.
Świetnie się sprawdza w kinie.

I raczej przy takiej konfiguracji zostanę.

Czyli Pionek jako ampli i po preoucie podpięty NAD 326, do tego BD170 pionka do kina i mój pionek DV444 jako źródło dla NADa i będzie git.

Pozostaje poczekać na mebelki i kupuję :)

Pisze to bo może ktoś będzie miał podobne dylematy jak ja miałem.

IDŹCIE NA ODSŁUCH, bo kupicie bez słuchania w internecie, wydacie kasę i będziecie płakać vide Maranz 5004 w połączeniu z Dali Z5 :)
 
Do góry