Witam,
W najbliższym czasie zamierzam zakupić TV LG 55LA740S przez internet i celuję w sklep "NEO24" lub "Ole Ole", jednak po wszystkich, głównie negatywnych opiniach z chociażby tego forum, mam ogromny mętlik w głowie. Czy istnieje jakiś rzetelny i przyzwoity sklep, w którym mógłbym kupić ten TV lub jakikolwiek inny sprzęt, fabrycznie zapakowany - bez zbędnych niespodzianek i problemów? Wyżej wspomniany sklep "NEO24" oferuje pakiet "Bez Troski", gdzie (odpukać) uszkodzony w transporcie TV mogę zgłosić do 7 dni (według obowiązującego prawa i tak powinienem móc, ale cóż, jaki kraj, takie praktyki), a odstąpić od umowy do 15 dni. Problem tkwi w tym, że gdy chciałem się wstępnie zorientować czy TV jest nowy i nie pochodzi z ekspozycji lub zwrotu, to absolutna cisza ze strony sklepu. Ponadto nakierujcie mnie proszę, jak zachować się przy odbiorze większego TV? Targać kuriera do domu i sprawdzać sprzęt w pośpiechu, czy może umówić się z nim, aby (ponownie odpukać) w razie konieczności podjechał spisać ten nieszczęsny protokół, a TV sprawdzić wówczas na spokojnie i bez zbędnego pośpiechu samemu? Dodatkowo, jak obchodzić się ze sprzętem przez ustawowe 10 dni? W sensie co i jak mogę otworzyć, aby (i tutaj odpukać po raz ostatni) w razie potrzeby nie było problemów z ewentualnym zwrotem towaru w "stanie niezmienionym"?
Przepraszam z góry za taką ilość pytań, ale kupując głównie w sklepach stacjonarnych, wolałbym się zabezpieczyć przed niepożądaną wpadką
Pozdrawiam.
W najbliższym czasie zamierzam zakupić TV LG 55LA740S przez internet i celuję w sklep "NEO24" lub "Ole Ole", jednak po wszystkich, głównie negatywnych opiniach z chociażby tego forum, mam ogromny mętlik w głowie. Czy istnieje jakiś rzetelny i przyzwoity sklep, w którym mógłbym kupić ten TV lub jakikolwiek inny sprzęt, fabrycznie zapakowany - bez zbędnych niespodzianek i problemów? Wyżej wspomniany sklep "NEO24" oferuje pakiet "Bez Troski", gdzie (odpukać) uszkodzony w transporcie TV mogę zgłosić do 7 dni (według obowiązującego prawa i tak powinienem móc, ale cóż, jaki kraj, takie praktyki), a odstąpić od umowy do 15 dni. Problem tkwi w tym, że gdy chciałem się wstępnie zorientować czy TV jest nowy i nie pochodzi z ekspozycji lub zwrotu, to absolutna cisza ze strony sklepu. Ponadto nakierujcie mnie proszę, jak zachować się przy odbiorze większego TV? Targać kuriera do domu i sprawdzać sprzęt w pośpiechu, czy może umówić się z nim, aby (ponownie odpukać) w razie konieczności podjechał spisać ten nieszczęsny protokół, a TV sprawdzić wówczas na spokojnie i bez zbędnego pośpiechu samemu? Dodatkowo, jak obchodzić się ze sprzętem przez ustawowe 10 dni? W sensie co i jak mogę otworzyć, aby (i tutaj odpukać po raz ostatni) w razie potrzeby nie było problemów z ewentualnym zwrotem towaru w "stanie niezmienionym"?
Przepraszam z góry za taką ilość pytań, ale kupując głównie w sklepach stacjonarnych, wolałbym się zabezpieczyć przed niepożądaną wpadką
Pozdrawiam.