Kdl-50w829b

jenson

Banned
Zgłoś***to w sony center, oni każdy przypadek martwych pikseli rozpatrują indywidualnie. Chociaż***wątpię, że z powodu jednego piksela wymienią***telewizor, ogólnie w sony często się***zdarzają padnięte piksele.
 

marsss

Member
Nie pamiętam która z opcji , ale jedna z nich kwalifikuje się pod wymianę matrycy a druga nie , ale chyba chodzi o świecący .
Z drugiej strony jeśli na miejscu nie sprawdziłeś to powinni CI wymienić , jedź i zapytaj .
A ja mam inny problem , mianowicie gdy przełączę dźwięk na system audio traci mi się sygnał na optycznym , gdy jest przełączony na głośniki sygnał jest również na optycznym .
:(
 

tdx

New member
Bez reklam
U mnie serwis prosił zawsze o zdjęcia i nawet przy 1 subpixelu (jest to składowa część pixela) wymieniał matryce
 

Garf

New member
U mnie serwis prosił zawsze o zdjęcia i nawet przy 1 subpixelu (jest to składowa część pixela) wymieniał matryce
A jak wygląda sprawa wymiany takiej matrycy? Przed chwilą dzwoniłem do Sony Center i powiedzieli w skrócie, że ich problem nie dotyczy, bo wczoraj tv był ok i odesłali na infolinię Sony. Twierdzą, że jeżeli jest martwy piksel to serwis przyjedzie z nową matrycą i wymieni na miejscu w domu? I że wymiana matrycy to nie problem itp. Ktoś z Was się orientuje jak to na prawdę wygląda?
 

buldoggg

Member
Bez reklam
spokojnie ci tv wymienia,pierw pojedź tam i zapytaj się tak czy np w przypadku kupna tego tv w domu np na 2 dzien wyskoczy mi pixel(martwy lub świecący) to wymienicie mi tv na nowy (od reki) czy do serwisu czy nic się nie da zrobić ? i dopiero potem mów to co twojemu tv dolega.

Gdzie wyskoczył ci martwy pixel ? (jakie miejsce,może foto) ?
 

buldoggg

Member
Bez reklam
Przy oglądaniu tv/filmu itp widać coś takiego ? przecież w każdym panelu może wyskoczyć jakiś dead/sub pixel,nie ma co płakać tylko oddać na gwarancje lub kupić drugi tv w sklepie gdzie można oddać i CIACH-CIACH-kody kreskowe te same ;)
 

marsss

Member
Przy oglądaniu tv/filmu itp widać coś takiego ? przecież w każdym panelu może wyskoczyć jakiś dead/sub pixel,nie ma co płakać tylko oddać na gwarancje lub kupić drugi tv w sklepie gdzie można oddać i CIACH-CIACH-kody kreskowe te same ;)

Kody kreskowe ?
Co za głupoty piszesz , soft też przerzucisz żeby w serwisowym widniał odpowiedni numer seryjny !?
:(
 

adamo_

New member
Bez reklam
A jak wygląda sprawa wymiany takiej matrycy? Przed chwilą dzwoniłem do Sony Center i powiedzieli w skrócie, że ich problem nie dotyczy, bo wczoraj tv był ok i odesłali na infolinię Sony. Twierdzą, że jeżeli jest martwy piksel to serwis przyjedzie z nową matrycą i wymieni na miejscu w domu? I że wymiana matrycy to nie problem itp. Ktoś z Was się orientuje jak to na prawdę wygląda?


Moim zdaniem sprawa wygląda tak:

1) Pytanie czy gwarancja to obejmuje: martwy pixel.

2) Możesz reklamować TV w sklepie z tytułu niezgodności towaru z umową i sklep nie może się wypiąć. Odpowiednie pisemko w żądaniem i zawieź telewizor spowrotem.

3) Lepiej kupować przez internet nawet jak sklep za rogiem, bo jak by nie bylo jest te 10 dni na zwrot a od czerwca ma byc 14 dni na zwrot. Chyba że masz kumpla w tym sklepie i pójdzie na rękę wymieniając TV>
 

buldoggg

Member
Bez reklam
Chłopie kto będzie się bawił w podpinanie tv do prądu/wł trybu serwisowego itp
przecież ja nie mówię żeby podmienić tv z jednego do 2-giego tylko kupić nowy oddać stary ;)
 

marsss

Member
na pewno będą to sprawdzać jak zauważą że naklejki dziwnie są przyklejone po ich przekładaniu , a na pewno będzie to poznać bo nawet sposób na parę nie zadziała , wiem co piszę .
:)

Oczywiście ja bym się nadal upierał na wymianę w sklepie gdzie go zakupiłeś , jeżeli nie było sprawdzania tv przy odbiorze bo sprzedawca ma obowiązek go sprawdzić z Tobą , jeśli mają obiekcję to poproś o rozmowę z kierownikiem , w ostateczności zadzwoń ze sklepu na infolinie i przedstaw całą sytuacją chcąc złożyć reklamację na punkt dystrybucji , na pewno zadziała .
;)

A co do ustawy stanowiącej o zwrocie towaru w terminie 10 dni przy zakupie przez internet , trzeba pamiętać że ma ona zasadność tylko wtedy jeżeli towar nie został użyty ( czytaj włączony ) także też różnie z tym bywa jak jest kumaty a zarazem upierdliwy sprzedawca .
:D
 
Ostatnia edycja:

Garf

New member
Oczywiście ja bym się nadal upierał na wymianę w sklepie gdzie go zakupiłeś , jeżeli nie było sprawdzania tv przy odbiorze bo sprzedawca ma obowiązek go sprawdzić z Tobą , jeśli mają obiekcję to poproś o rozmowę z kierownikiem , w ostateczności zadzwoń ze sklepu na infolinie i przedstaw całą sytuacją chcąc złożyć reklamację na punkt dystrybucji , na pewno zadziała .
;)

Problem w tym, że sprzedawca razem ze mną sprawdzał tv przed sprzedażą. Po prostu nie zauważyliśmy tego martwego piksela, albo po prostu zrobił się on parę godzin po oglądaniu tv. W sumie wczoraj zaraz po zakupie i odpaleniu w domu go nie widziałem, dopiero dzisiaj :/ Szkoda, że akurat dwa dni świąt i nic się nie zdziała...
 

marsss

Member
Ktoś wcześniej napisał że tak to właśnie wygląda , na swoim przykładzie nie mogę się wypowiedzieć bo to mój pierwszy sprzęt od Sony
:(
 

darmax

New member
Witam serdecznie.Może mi ktoś napisać jak prawidłowo zrobić ustawienia żeby odbierać Astre i HotBirda,próbowałem na pare sposobów ale ciągle tylko wyszukuje mi programy z Astry.
 

mervel

New member
Ciekawe co Ci odpiszą, pochwal się! :shock:

Też wczoraj byłem znowu go obejrzeć. Jak bym patrzył tylko na wygląd, to już bym go kupił, jednak powstrzymuje mnie DTS, funkcje smart, wieszak (chociaż to da się ogarnąć we własnym zakresie)
Szkoda, że to żona nie wybiera, bo już by go dawno kupiła.
A mówią, że to kobiety są niezdecydowane ;)

Sony UK odpisało:


Dear Sir/Madam
Thank you for your recent email.For more information about the supported codecs, please visit:
I appreciate your enquiry about the compatibility of 5.1 DTS MKV video playback via USB.In response to your query, the playback formats of MKV and DTS from an external device are supported. Since the content on the USB device is 5.1, it should be output as 5.1 through your theatre system as well.
http://pdf.crse.com/manuals/14HE559111/EN/codeclist.html#section03
For information about connecting the external devices, please view:
Using Other Devices


wygląda na to, że obawy okazały się bezpodstawne i TV bez problemu przeakże DTS przestrzennie :)

 

marsss

Member
Odkryłem kolejne niedociągnięcie , podczas odtwarzania filmu z USB z dźwiękiem w formacie AC3 po jego przewinięciu traci się fonia , za każdym razem .
Dodatkowo po przełączeniu dźwięku na system audio traci się w ogóle fonia po optyku .
:(
Też tak macie ?
 
Do góry