KD za mniej wiecej 2k

Ahwar

New member
Witam, ostatnio spaliło mi się stare kino domowe i niestety muszę zakupić nowe.

- Do czego: muzyka 30% (każda tj. od jazzu przez pop, rock po techno) filmy 30% Xbox 30% nie musi być mega głośne - imprezy robią ale koncertów nie ;)
- pokój koło 20m2 ale łączy się z salonem kolejne 20m2 dach skośny od 3 do 6 metrów wysokości
- sprzęt nie musi być nowy, no może głośniki fajnie jakby były nowe
- dodam że nie jestem jakimś maniakiem/audiofilem, bardzo lubię muzykę i jakość ale jestem zwykłym amatorem więc nie szukam sprzętu z najwyższej półki
- kwota do 2000 zł - jeśli zaproponujecie coś do 2500 też może być ale musi być naprawdę warto ;)
 

marecki6

New member
Bez reklam
powierzchnie masz spora a budzet niewielki ale w kwocie okolo 2500zl zakupilbym onkyo 308 albo pioneer 520 i do tego jamo s506+sub200 lub quadral quintas 500
 

killpit

New member
Moim zdaniem Głośniki Jamo-506 będą chyba lepszym wyjściem i do tego ampli brałbym Onkyo 538.
Jeśli chcesz dobre cenki możesz zapytać tu na forum kolegi Blackninja ma świetne o czym wielu się tu przekonało razem ze mną :)
 

Ahwar

New member
Ok więc wybiorę między tymi Onkyo tylko jaka jest między nimi różnica?
Zapomniałem dodać ze głośniki przednie powinny być blisko ściany a tylne muszą wisieć.
 

Ahwar

New member
Zdecydowałem sie na Onkyo 608 do tego prawdopodobnie Jamo 506 tylko pytanie, czy te Jamo musza stac 30 cm od sciany? Jesli tak bedzie to dla mnie problemem. Dzieki za odpowiedzi.
 

killpit

New member
Dokładnie wybór 608 to świetna decyzja a jamo606 pomyśl jeszcze o F2 moim zdaniem troszeczke lepsze rozwiązanie i bassrefleks z przodu co ułatwia ustawienie głośników oraz dynamika i efektywność na poziomie 95db
 

Whistle

New member