Kamery canon

Marcin_s

Member
kiki napisał:
posługujemy się danymi statystycznymi Polski , Europy i Swiata.
My sprzedajemy ponad tysiąc.
Więc coś tam wiemy - jesli ludzie są zadowoleni - to są i basta.
Ja też korzystam z kamery JVC GR DVP 7 - i jestem bardzo szczęśliwy.
Ma super wyposażenie - od obudowy podwodnej / kręciliśmy do 30 metrów pod wodą/ do pokrowców przeciwdeszczowych / do kręcenia na pustyni/
Można obsługiawać jedna ręką podczas wspinaczek lub jazdy na nartach.
A jakość dla mnie super . Nawet w telewizji - wysyłaliśmy na konkurs - było extra.
Kamery JVC obsługiwały również - Rajd Paryż - Dakar. Są na wyposażeniu wielu nowopowstałych stacji telewizyjnych . Zwyciężają od lat testy specjalistyczne - otrzymujac nagrody EISA
"Oczywiscie" specjalisci którzy od lat testują kamery też sie mogą mylić :grin:
http://www.eisa-awards.org/history/2005-2006/index.html
Więc to wszystko - to tylko sen .
Mnie nie rozwala żadna opinia.
Im wiecej opinii tym więcej wiedzy i mniej popełnienia błędów.
pozdrawiam
Pamietaj ze EISA obok takich rzeczy jak JAKOSC obrazu punktuje funkcjonalnosc i rozwiazania technologiczne. Czasem to nie idzie w parze - sporo tego jest przykladow http://www.eisa-awards.org/awards.html
jak zajzysz to do polowy mozna sie przyczepic ze sa lepsze za podobne pieniadze
Pozatym JVC dostal nagrode posrod MEDIACAMOW (czyli kamer z dyskami i na karty) bo wsrod DV prym wiedzie Panasonic, pozatym dla nich highendem kamerowym jest Sony HDR-FX1E :D

A ta opowiesc o ekstremalnych warunkach pracy JVC wzruszyla mnie - konfrontuje ja z moja druga kamera tej firmy majaca problemy z kreceniem przy plus 25 C przy wilgotnosci ok 60% (KONDENSACJA!!!! sic!) dajaca ziarnistosc przy dobrym swietle bez wzgledu na ustawienie.

Czekam az zdechnie do konca, kupie cos innego.

Kamery te kreca w MPEG2 - wielu ludziom wydaje sie ze jak robia plik na dysku to porzadna obrobka tego jest latwa - mozliwe ze softem dolaczonym do kamery ale jesli chcesz zrobic porzadna edycje w porzadnym programie to musicie wiedziec ze MPEG2 jest jednym z najbardziej niewdziecznych formatow do edycji. Pozatym jest juz zdrowo skompresowany.
Napewno jest to przyszlosc zapisu ale dopiero gdy definitywnie Mpeg2 zostanie zastapiony Mpeg4 z H264 (notabene tez niewdziecznym w edycji) natomiast pozwalajacy przy porownywalnym streamie przeslac plik HDV.


Wracajac do sedna tematu - za ten budzet najlepszym wydatkiem bedzie Panasonic, nastepnie Sony i Canon a potem dlugo dlugo nic.
Za cene Everio spokojnie kupisz Panasonica z 3ccd i optycznym stabilizatorem. Troche sporawy ale dobrze lezy w dloni. Za 4000 kupisz juz nawet Sony HC3 w HDV a niedlugo pewnie bedzie jeszcze taniej bo ostatnie ceny sklepowe z USA spadly z 1500$ na nawet 999$
 
Ostatnia edycja:
Do góry