Kamera HD z funkcją SlowMotion do 2500zł

Mafiusz

New member
Witam uprzejmie :smile:
Jestem tu nowy więc dawka realnej opinii i krytyki będzie mile przyjęta :-D
Piszę do was w poważnej sprawie.
Piszę i liczę na parę poważnych i profesjonalnych odpowiedzi :sad: , gdyż pragnął bym, a raczej planuję rozwijać się dalej w kierunki Wideofilmowania i sztuki operatorskiej. Wiem, że może to się wydawać nie realne, że z taką kwotą mogę zakupić coś porządnego, ale byłby to tego typu "start" jak na razie, pozwalający mi z biegiem czasu rozwinąć się bardziej w tym kierunku...
Mam 19 lat i w tym roku planowałbym jeszcze pójść na 2 letni kurs do Krakowskiej Szkoły Filmowej, obejmujący wszystko od napisania scenariusza na maszynie, nakręcenia scen, filmu, sklejenia aż po końcowy etap jaką jest realizacja filmowa. Trochę jest to przerażające ;):mrgreen: ale do przeżycia.
Z kart historii, filmowaniem zajmuję się "amatorsko" :roll: od około 2-3 lat.., a chciałbym właśnie teraz skoczyć na wyższy etap. Mam parę filmów na YT, ale głównie reporterskie, dokumentalne itp. Kręcę dość starym i standardowym modelem SOny DCR-HC27.
Moje wymagania do tej ów kamery cyfrowej są takie :| (wypisze w pkt.)
-Kamera Full HD
-Najlepiej z dyskiem twardym HDD, chciałbym połączyć pracę, gdyż na pewno dużo bym na niej kręcił, z praktycznością i szybkością zapisu na PC...
-Camcorder :-| musi mieć dobry system SlowMotion, najlepiej jakby miał 120fps, może to się wydawać nie realne gdyż seria HDR-sr10-11-12 idzie od ok. 2500zł w górę... Jest to dla mnie bardzo ważna rzecz, gdyż mam wiele wizji gdzie można by było właśnie to zastosować :?
-aaaa... i też żeby bateria długo trzymała :mrgreen: ale to już swoją drogą baterię się dokupi...
Wymagania jak widać, no.. są nie za ciekawe xD ale myślę że jeszcze realne.
Myślałem jak na ten czas np. o SONY HDR-xr155e, bądź to o SONY HDR-xr105e model starszy
albo w ogóle Sony HDR-xr200 (ale chyba nie znajdę tanio :mrgreen: )