Kamera do 1500zł, nagrywanie na zewnątrz

darkfurby

New member
Witam! Chciałbym się was spytać, jakiej firmy kamera najlepiej się sprawdza przy nakręcaniu przyrody. Potrzebuję dobrego zoomu optycznego no i wiadomo jakość, żeby była w miarę.

Nie wiem też czy opłaca się bardziej kupować kamery na HDD czy na karty pamięci. I jaki format ma nagrany film na kamerze?
 

fiacior

New member
Sony HDR-CX115 napewno będzie miała dobrą jakość na zewnątrz i ma dobry duży zoom 25x
Panasonic HDC-SD10 zoom optyczny 16x
Obie zapisują w formacie HD AVCHD i kosztują w granicach 1500-1600zł a zatem ciut więcej niż zakładasz.
 

crony

Member
hej podłacze sie do tematu, jako że też szukam kamery do ok 1500zł, poszperałem troche na forum i wyczytałem, że żeby obrabiac filmy z kamer HD trzeba miec 8GB RAMu? ja mam 4razy mniej czyli domyslam sie że najlepszym wyjsciem jest dla mnie kamera miniDV, chciałbym w przyszłości bawic sie troche w filmowanie, ale jestem calkiem zielony, co polecacie? na co zwrócic uwage przy wyborze kamery? chciałbym rozbudowywać kamere o kolejne szkła: szeroki kat itp, wiec miejcie to na wzgledzie przy swoich rekomendacjach, pozdrawiam

a moze mój komp poradzi sobie z kamera HD? uzytkuje compaq presario cq50 110em
2.00 GHz AMDTurion X2 RM-70 Dual-Core Mobile Processor,
Memory 2048 MB
Memory Max Up to 2GB DDR2
VideoGraphics NVIDIA GeForce 8200M
VideoMemory Up to 1407 MB
 
Ostatnia edycja:

crony

Member
poczytalem troche o twardym dysku i dam sobie spokoj, myżle ze to a delikatne jak dla mnie, ten Sony HDR-CX115 wpadł mi w oko, myslicie ze bede miał problemy z obróbka filmów, znajomy napisał mi że troche to potrwa ale da rade :)
 

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip