Jest TV i jest problem ... :(

Runner79

New member
Witam!

Dzis kurier przywiozl mi plazme - zamowilem w Agito Panasonica 42x10y. Obejrzalem najpierw jak byl przewozony. Zapiety na palecie, stal pionowo. Mysle bierzemy do domu. Tam rozpakowalismy - wszystko wygladalo OK. Puscilem wiec goscia do domu, a sam zabralem sie za dalszy montaz. Z pomoca zony udalo mi sie wszystko podlaczyc / polaczyc i pierwsze uruchomienie. Super! Po jakims czasie puscilem z DVD jakis film animowany. No i zaczelo sie :) Zauwazylem na jednolitych tlach, ze mam jednego bad pixela, czy jak go tam zwal, no i jeden jest jeszcze uszkodzony. Ten drugi widoczny jest nawet jak wylacze TV. Wyglada mi to na uszkodzenie mechaniczne, ale nie jestem pewny czy to moze nie jest jakis paproch po szyba. Teraz zastanawiam sie czy to probowac reklamowac i dogadywac sie jakos z Agito, czy od razu pakowac i rezygnowac z umowy kupna sprzedazy. Strace tylko kase za transport - nie mala, bo wyjdzie to cos pewnie kolo 150 zl, ale nie wiem czy uda sie mi wywalczyc wymiane TV na nowy. Jak myslicie co powiniem zrobic??? Pozdrawiam
Runner79

PS. Myslalem, ze jak kupie Panasonica, to niespodzianki takie mnie omina...
 

Runner79

New member
Kiki - sadzisz, ze nie bedzie problemow. Czytalem watki o Agito i bad pixelach Panasonica i mam pewne obawy... No, ale zapytac moge ;)
 

kacy21

Member
Kupując w internecie zawsze możesz oddac towar w przeciągu 10-ciu dni, "bo ponieważ".I nie musisz się nic tłumaczyć, oddajesz i już (na przykład odcień Ci się nie podoba) a oni MUSZĄ Ci zwrócić kasę i już.
 

Runner79

New member
Generalnie TV moglby zostac - tylko niech mi wymienia go na inny egzemplarz. Zwrot to ostatecznosc, ktora niestety bedzie mnie kosztowala ponad 100 zl... (czyli calkiem niezly kabelek HDMI) :)
 

motobartcompany

New member
Miałem kilka razy podobny przypadek. Jak pisałem wcześniej- zwróciłbym towar bez podania przyczyny. Jeżeli zadzwonisz i powiesz że masz tv z wadą. To odeślą cię do serwisu, serwis uzna to za normę- lub będą grzebać ci w TV.
pzdr.
 

Runner79

New member
Dzis napisalem wiadomosc do Agito z przedstawieniem problemu - zgodnijcie co odpisali:) W skrocie maja mnie w 4 literach i teraz moge sie tylko kontaktowac z serwisem Panasonica... Pozostaje mi tylko jedno;)
 

fisper

New member
w sprawie reklamacji u panasonica to uważaj

Poczytaj kolego mojego posta to zobaczysz jak zalatwia sprawy dział reklamacji w panasonicu ja już czekam ponad 2 miesiące na wymianę telewizora.
 

Runner79

New member
Zdecydowalem sie oddac TV. Niestety przez to cale zamieszanie i troche lektury na forum, mam coraz gorsze zdanie na temat Panasonica. Nie wiem czy moze nie zdecyduje sie na LG i 42PQ6000... Podobno tam jesli w ciagu miesiaca dopatrzysz sie jakiejs wady w panelu to wymienia TV na nowy bez problemow.
 

Mariusz Łódź

New member
Niby Panasonic ma ta nowa gwarancje wiec Agito nie musi sie poczowac ale moze napisz to na kilku serwisach (o Panasonicu): skapiec, ceneo itp. No bo to jest skandal aby tak sobie traktowal klientow - gdy Cie pozytywnie zalatwia to mozesz dodac komentarz jak sie sprawa zakonczyla.
 
Do góry