Jest tu jakis mechanik samochodowy? Pilne!

collider

New member
Bez reklam
Mam pytanie odnosnie wymiany cewki w samochodzie BMW serii 1. Bylem na diagnostyce komputerowej i wykazalo, ze sa problemy z cewkami na cylindrze trzecim i czwartym. Mechanik polecil wymienic. Zakupilem dwie nowe i ze to czynnosc banalnie prosta wymienilem. Po uruchomieniu silnika obroty kuleja nawet gorzej niz na starych cewkach. Doszlo do tego, ze wsadzilem te stare bo na nich jeszcze jakos jechac mozna. Co moze byc przyczyna? Czy po wymianie cewek trzeba ponownie wrzucic auto na kompa celem kasacji bledow czy problem lezy gdzie indziej?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Mam pytanie odnosnie wymiany cewki w samochodzie BMW serii 1. Bylem na diagnostyce komputerowej i wykazalo, ze sa problemy z cewkami na cylindrze trzecim i czwartym. Mechanik polecil wymienic. Zakupilem dwie nowe i ze to czynnosc banalnie prosta wymienilem. Po uruchomieniu silnika obroty kuleja nawet gorzej niz na starych cewkach. Doszlo do tego, ze wsadzilem te stare bo na nich jeszcze jakos jechac mozna. Co moze byc przyczyna? Czy po wymianie cewek trzeba ponownie wrzucic auto na kompa celem kasacji bledow czy problem lezy gdzie indziej?
Trzeba było zamienić miejscami cewki na cylindrach 1-2 i 3-4 przed zakupem i podłączyć auto pod kompa widziałbyś czy problem przeszedł na te cylindry. A tak wywaliłeś niepotrzebnie kasę.
Sprawdź kable i świece skoro problem nie zniknął. Wykręć świece sprawdź w jakim są stanie. Jak mają nalatane już sporo kilometrów to kup nowe! Kiedy wymieniałeś kable zapłonowe?
One też są elementem eksploatacyjnym.
Zamień miejscami kable z cylindrów 1-2 na 3-4 i podepnij auto pod kompa. Zobaczysz czy problem przejdzie na inne cylindry. Posprawdzaj wtyczki na cewkach. Potraktuj je preparatem do czyszczenia styków.
Możesz te kable przy zgaszonym świetle w garażu popryskać wodą ze zraszacza. Zobaczysz czy nie masz gdzieś przebicia.
 

collider

New member
Bez reklam
Silnik benzynowy. Auto poszarpuje, chwilami brakuje mu jakby mocy. Czasem ciezko nim plynnie ruszyc. Zapala sie check engine, choc nie zawsze.
Zrobilem to co wskazal mi mechanik po diagnostyce.
 

werf

Active member
Bez reklam
Benzynowy to wiem ,pytanie czy bezpośredni czy normalny wtrysk dawaj 7 ostatnich znaków z winu na pw
 

collider

New member
Bez reklam
Temat ogarniety. Jak pisalem konieczna byla wymiana cewki 3 i 4. Dodatkowy problem to byl wtyk na trojce. Teraz autko smiga :).
 

werf

Active member
Bez reklam
Trzeba było zamienić miejscami cewki na cylindrach 1-2 i 3-4 przed zakupem i podłączyć auto pod kompa widziałbyś czy problem przeszedł na te cylindry. A tak wywaliłeś niepotrzebnie kasę.
Sprawdź kable i świece skoro problem nie zniknął. Wykręć świece sprawdź w jakim są stanie. Jak mają nalatane już sporo kilometrów to kup nowe! Kiedy wymieniałeś kable zapłonowe?
One też są elementem eksploatacyjnym.
Zamień miejscami kable z cylindrów 1-2 na 3-4 i podepnij auto pod kompa. Zobaczysz czy problem przejdzie na inne cylindry. Posprawdzaj wtyczki na cewkach. Potraktuj je preparatem do czyszczenia styków.
Możesz te kable przy zgaszonym świetle w garażu popryskać wodą ze zraszacza. Zobaczysz czy nie masz gdzieś przebicia.
Bmw nie stosuje kabli od 20 lat : )

Temat ogarniety. Jak pisalem konieczna byla wymiana cewki 3 i 4. Dodatkowy problem to byl wtyk na trojce. Teraz autko smiga :).

Czyli sam sobie w stopę strzeliłeś,skrzynkę wyczyść
 
Do góry