JBL Street Dance Challenge

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Polski dystrybutor sprzętu JBL ogłosił drugą edycję konkursu dla tancerzy street dance – „JBL Street Dance Challenge”. Do wygrania są wartościowe nagrody: bezprzewodowy głośnik imprezowy JBL Partybox 300 (o wartości 1999 zł) oraz nagrody pieniężne (1000 zł i 500 zł). Szczegóły konkursu oraz rejestracja uczestnictwa odbywają się za pośrednictwem strony internetowej www.jblstreetdance.pl.

fotJacek-_qswheha.jpg


Konkurs „JBL Street Dance Challenge” adresowany jest do tancerzy street dance (all styles), którzy ukończyli 16 lat. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej www.jblstreetdance.pl, wybrać miasto eliminacji (Poznań albo Warszawa), a następnie pojawić się w dniu eliminacji w wybranym mieście i zaprezentować swój taniec. Rejestracja do udziału w eliminacjach w Poznaniu trwa do 21 sierpnia, a do udziału w eliminacjach w Warszawie do 29 sierpnia. Finał konkursu odbędzie się w sobotę, 21 września 2019 roku we Wrocławskim Klubie Anima (ul. Pilczycka 47; 54-150 Wrocław).

fotJacek-_qswhehq.jpg


Sędziami w konkursie są: Maciej „Gleba” Florek – tancerz, choreograf i zwycięzca pierwszej oraz juror dziewiątej edycji You Can Dance – Po Prostu Tańcz, Jessica Ali, której domeną jest jazz funk, hip-hop i choreo, ale regularnie szkoli się też z zakresu high heels m.in. u legendarnej Aishy Francis w Los Angeles, Jacek Skoczeń SkoQ – tancerz, performer, bboy związany z kultura uliczną, który wykształcił swój unikalny styl tańca oraz Arkadiusz Skuza - SNAKE – tancerz, choreograf, właściciel Centrum Nauki Tańca SNAKE DANCE w Częstochowie.
Konkurs trwa od sierpnia do 21 września 2019 roku. Dla najlepszych tancerzy organizator przewiduje wyjątkowe nagrody: za zajęcie pierwszego miejsca bezprzewodowy głośnik imprezowy JBL Partybox 300 o wartości 1999 zł, za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca nagrody pieniężne (1000 zł i 500 zł). Organizatorem konkursu jest dystrybutor sprzętu marki JBL. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.jblstreetdance.pl.

fotJacek-_qswherp.jpg


JBL to amerykańska marka produkująca sprzęt audio, która powstała w 1946 roku. Nazwa JBL nawiązuje do pierwszych liter nazwiska jej założyciela Jamesa Bullough Lansinga, który udźwiękowił pierwszy film w historii kina. Kolumny JBL grają dzisiaj w większości kin na całym świecie, w tym w Dolby Theatre, w którym odbywa się coroczna gala oscarowa. JBL nagłośnił olimpiady w Pekinie w 2008 i w Londynie w 2012 oraz stadiony na Euro 2012 w Polsce. Kolumny z Northridge słychać nie tylko na największych koncertach rockowych, ale też w najsłynniejszych salach operowych, m.in. w Kopenhadze, Wiedniu, Sydney i Szanghaju. Można je znaleźć w rozgłośniach radiowych, studiach nagraniowych i klubach muzycznych. JBL gra także u Bruce’a Springsteena, Stinga, Erica Claptona, członków The Who, The Rolling Stones, U2 czy Metalliki. Do grona wielbicieli tych głośników należeli także Elvis Presley, Beatlesi oraz Michael Jackson.
Produkty konsumenckie JBL obejmują sprzęt car audio, kina domowe, słuchawki, multimedia oraz luxury audio.
 
Do góry