JBL sb400

MłodyStary

New member
Witam,
Mam soundbar jbl sb400(kupiony dzięki radom z tego forum:) ), niestety coś się popsuło, listwa nie chce się włączyć(nie reaguje na nic), subwoofer działa. Próbowałem podłączyć go do innych gniazdek lecz bez skutku.
Soundbar i subwoofer mam podpięty do listwy przeciwprzepięciowej więc nie powinno nic "wywalić"(wszystkie inne sprzęty podpięte pod listwę działają)
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Lepiej oddać na gwarancje w sklepie mediamarkt? Czy lepiej wysłać kurierem bezpośrednio do serwisu JBL?

Pozdrawiam
Krzysztof
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To jednostkowy przypadek, zgłoś do serwisu - po to on jest.
Myślę, że nie jest to wielki problem.
Ale jesteś zadowolony generalnie z niego ?
 

MłodyStary

New member
Oddam na gwarancje, potrzebuje tylko luźniejszego dnia, aby podjechać.
Sprzęt kupiłem chyba w lutym tego roku także gwarancja jest.
Tak ogólnie jestem zadowolony, dźwięk w tv poprawia bardzo dobrze, w muzyce spisuje się dobrze, w filmach też daje radę, wiadomo nie jest to 5.1, ale efekty dźwiękowe miłe dla ucha, w moim salonie idealnie sie sprawdza.
 

MłodyStary

New member
Soundbar oddany na gwarancje 12.10, odebrany 13.11 (był do odbioru 9.11)
Wymieniono moduł zasilania. Potwierdzam po naprawie wszystko działa tak jak powinno.
 
Do góry