JBL BAR 3.1 czy JBL BAR 5.1

dudikovvv

New member
Może jednak musisz reklamować... Ja mam 5.1 i jak na razie gra super, sub potrafi wprawić w wibrację całe mieszkanie. Spróbuj ustawić w innym miejscu może wpada w jakiś rezonans.


Co mu po reklamacji, JBL zleca "naprawy" zewnętrznym serwisom. Mi naprawiał jakiś Max AGD/RTV czy jakoś tak. Opisałem problem dokładnie w punktach, nawet nagrałem filmik z widocznym problemem.

Co zrobili Ci Janusze ? Zaktualizowali soft, który gówno pomógł. Jeśli gra to znaczy że sprawny, takie podejście, o wsłuchiwaniu się w jakość/poprawność dźwięku zapomnij.
 

TomaszAn

New member
Witam Wszystkich Serdecznie. Żeby nie zakładać nowego tematu to podepnę się do tego. Zastwnawiam się nad kupnem wyżej wymienionego soundbara JBL Bar 5.1 wraz z telewizorem Panasonic TX-55FX780E do stosunkowo niedużego pomieszczenia 3.6 x 2.7m co daje około 9.7m
Czy nie jest przesadą montować taki sprzęt do tak małego pokoju? Pozdrawiam
 

darekgra

Member
Przesadą w żadnym wypadku to nie będzie. Odpinane głośniki pozwalają na uzyskanie prawdziwego 5.1 a sub ma oddzielną regulację głośności więc bez problemu będziesz mógł dopasować jego moc której ma on bardzo dużo.

Co mu po reklamacji, JBL zleca "naprawy" zewnętrznym serwisom. Mi naprawiał jakiś Max AGD/RTV czy jakoś tak. Opisałem problem dokładnie w punktach, nawet nagrałem filmik z widocznym problemem.

Co zrobili Ci Janusze ? Zaktualizowali soft, który gówno pomógł. Jeśli gra to znaczy że sprawny, takie podejście, o wsłuchiwaniu się w jakość/poprawność dźwięku zapomnij.
Czyli proponujesz nic nie robić bo janusze?
 
Ostatnia edycja:

Baltazar Gąbka

New member
Bez reklam
Co mu po reklamacji, JBL zleca "naprawy" zewnętrznym serwisom. Mi naprawiał jakiś Max AGD/RTV czy jakoś tak. Opisałem problem dokładnie w punktach, nawet nagrałem filmik z widocznym problemem.

Co zrobili Ci Janusze ? Zaktualizowali soft, który gówno pomógł. Jeśli gra to znaczy że sprawny, takie podejście, o wsłuchiwaniu się w jakość/poprawność dźwięku zapomnij.
Nie żartuj sobie. Serwis JBLa oficjalny i centralny jest jeden w Katowicach i innym nie zleca sie napraw. Czemu tam nie wysłałeś? W jakim sklepie kupiłeś soundbara? Może to pionierski imporcik?
 

matiEX

New member
Panowie, ja kupowałem w MM (musiałem wykorzystać karty podarunkowe dlatego u tych złodziei kupowałem). Jakieś porady jak zgłosić problem żeby nie wysłali nie wiadomo gdzie? Czy może samemu zgłosić się bezpośrednio do serwisu JBL?

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Panowie, ja kupowałem w MM (musiałem wykorzystać karty podarunkowe dlatego u tych złodziei kupowałem). Jakieś porady jak zgłosić problem żeby nie wysłali nie wiadomo gdzie? Czy może samemu zgłosić się bezpośrednio do serwisu JBL?

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Bezpośrednio do serwisu wysyłaj.
 

dudikovvv

New member
Nie żartuj sobie. Serwis JBLa oficjalny i centralny jest jeden w Katowicach i innym nie zleca sie napraw. Czemu tam nie wysłałeś? W jakim sklepie kupiłeś soundbara? Może to pionierski imporcik?


"pionierski imporcik" rozwiniesz ?:hmm:

Sprzęt zakupiony w EURO RTV AGD, i to oni zlecali naprawę. Korzystałem z rękojmi.
Skąd wiesz ten że "centralny" nie zleca innym serwisom, z forum ?

Mój wysłali do AUTORYZOWANY SERWIS HARMAN/KARDON JBL INFINITY AKG SANYO PIONEER LOEWE BOSE CAMBRIDGE AUDIO TOSHIBA SERWIS/NAPRAWA SPRZETU AUDIO-VIDEO/ HI-FI DJ PRO PIONEER/PLASMA, sugerujesz iż kłamią twierdząc że są autoryzowanym serwisem ?


"Max AGD/RTV czy jakoś tak" to nie jest autoryzowany serwis JBLa :)
nazwa nie trafiona, ale raczej nie jest to duży serwis.


Panowie, ja kupowałem w MM (musiałem wykorzystać karty podarunkowe dlatego u tych złodziei kupowałem). Jakieś porady jak zgłosić problem żeby nie wysłali nie wiadomo gdzie? Czy może samemu zgłosić się bezpośrednio do serwisu JBL?

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka


Ja bym jednak proponował skorzystać z rękojmi, wysyłając samemu w razie zgubienia/uszkodzenia paczki podczas transportu, dochodzisz swoich praw indywidualnie. Stronami konfliktu jesteś ty- firma kurierska. Dodatkowo w serwisie mogą uszkodzić fizycznie sprzęt - porysować itd. Przy zgłoszeniu "on side" w sklepie robią drobiazgowe zdjęcia stanu urządzenia. Skutek jest taki że serwis co prawda nie naprawił ale chociaż nie uszkodzili soundbara.
 
Ostatnia edycja:

Peita

New member
Witam , mam taki problem z JBL 5.1 ze jak na dużej wyłącze pilotem soundbara , to po włączeniu nie gra subofer i trzeba go wyłączyć na chwile z kontaktu i włączyć . Ktos przerabiał cos podobnego bo nie wiem czy reklamować to
 

wojtek013

New member
Oj tam; każdemu według potrzeb. Moim zdaniem krok wstecz, ale jeśli kolega szczęśliwy któż mu to odbierze...

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
 

daniel81

New member
JBL Bar 5.1 zakupiony od blackninja.
Sprzęt wypas. Po obejrzeniu filmu małżonka uśmiech na twarzy jak na pierwszej randce :)
dzieci podskakują z wrażenia na kanapie:)
Nic nie puka przy przełączaniu kanałów wbrew obiegowej opinii dot. tego modelu. Satelitki dobrze spasowane nic nie odstaje. Sub naprawde mocny ale da sie wszystko skrecić i dopasować do warunków odsłuchu.
polecam w 100%

pozdrawiam i dziekuje
 
Do góry