Jbl bar 3.1 aktualizacja.

BigDejwid

New member
Witam posiadam od miesiąca jbl bar 3.1 wszystko hulało do momentu jak postanowiłem zaktualizować go listwa gra ok problem jest z subwooferem ,gra po aktualizacji na pól gwizdka dźwięk jest przytłumiony cichszy nie ma tego pierdol..... aktualizacja przebiegła pomyślnie próbowałem już wszystkiego, aktualizować kilka razy resetować ponownie sparować dzwoniłem na infolinie itp jakieś rady ktoś miał podobny przypadek.
 

darekguma

New member
Bez reklam
Witam posiadam od miesiąca jbl bar 3.1 wszystko hulało do momentu jak postanowiłem zaktualizować go listwa gra ok problem jest z subwooferem ,gra po aktualizacji na pól gwizdka dźwięk jest przytłumiony cichszy nie ma tego pierdol..... aktualizacja przebiegła pomyślnie próbowałem już wszystkiego, aktualizować kilka razy resetować ponownie sparować dzwoniłem na infolinie itp jakieś rady ktoś miał podobny przypadek.
Jak chodzi o BT z tel
To po sprawowaniu z jbl w ustawieniach telefonu przedstaw opcję jak na zdjęciu w ustaw. BT
c1102ffd45a83360057ff1bda4caf12d.jpg


Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
 

szybal

Banned
Jemu chodzi o suba .
Miałem podobnie w Bose 700 po aktualizacji sub stracił moc
Poszukałem trochę w necie okazało się że nie tylko ja mam taki problem.
Bosse wypuściło aktualizację łatkę i wszystko wróciło do normy.
 

BigDejwid

New member
Jemu chodzi o suba .
Miałem podobnie w Bose 700 po aktualizacji sub stracił moc
Poszukałem trochę w necie okazało się że nie tylko ja mam taki problem.
Bosse wypuściło aktualizację łatkę i wszystko wróciło do normy.

Niestety nic w necie nie ma na ten temat na infolini powiedziano mi ze nic takiego nikt nie zgłaszał łatka jest tylko jedna z 2018 wiec lipa.
 

BigDejwid

New member
Witam sorki ze nie pisałem lecz po konsultacjach z serwisem okazało się ze serwis miał takie przypadki i wie o tym i sporo ludzi pisało i dzwoniło na ten temat ,serwis stwierdził ze jeżeli wyśle do nich na gwarancje to oni nic z tym nie zrobią że wszystko jest ok i soundbar wróci do mnie w takim stanie jak wysłałem ,powiedzieli mi ze producent nie zaopatrzył ich w żaden wsteczny i jakikolwiek update ze tak ma być dodam ze rozmowa była dziwna na początku.Serwis nie wiedział jak z tego wybrnąć zaczęli kręcić i mówić ze nie musiałem tego robić ,oczywiście na stronie producenta nie ma żadnych ostrzeżeń na ten temat aha i jak bym kupił już po update to bym nawet nie wiedział! muszę sobie głośniej puszczać no śmiech na sali.sorki za pisownie.
 
Do góry