Witam,kol.wyslalem do Ciebie moje sugestie.pozdr.
Witam,Serwis nie ma co kombinować.wspolczuje pozdr.
Stary współczuje ci. Sam się użerałem z serwisem Samsunga bo w dwumiesięcznym C650 umarła matryca. Ostatecznie wymienili na nową ale z wielką łaską. Osoby takie jak my powinny otwarcie pisać i przestrzegać innych że samsung to nic innego jak szajsung który nie dba o swoich klientów i traktuje ich jak idiotów.
Wiem że najprościej doradzac innym, ale uważam że powinieneś powiedzieć ,że rozregulowałeś TV grzebiąc w menu servisowym,oni z pewnością mają parametry jakie powinny byc w twoim modelu,szybciej i chetniej wyregulują ci TV jak wymienią na nowy.Zgadzam się tylko że dobry serwisant powinnien po wymianie płyty głównej sprawdzić odbiornik czy pracuje wszystko dobrze jakiś test czy coś.Po wymianie płyty głównej wszedł do menu serwisowego i zrobił fotkę.Czyli wszelkie ślady mojej obecności zostały w starej płycie .W nowej w menu nie wchodziłem i nie mam zamiaru nigdy wchodzić! .W karcie gwarancyjnej nic nie pisze o zakazie menu serwisowego.Przyznaję z mojej nie wiedzy i raczej głupoty tam majstrowałem ale normalny dobry pracownik serwisu powinnien sam zdiagnozować objawy.Jak serwis robi diagnozę Tv podpina pod komputer ?
Wiem że najprościej doradzac innym, ale uważam że powinieneś powiedzieć ,że rozregulowałeś TV grzebiąc w menu servisowym,oni z pewnością mają parametry jakie powinny byc w twoim modelu,szybciej i chetniej wyregulują ci TV jak wymienią na nowy.