Jakie są objawy uszkodzenia matrycy w LED

RHJG

New member
Bez reklam
KOSZMAR-a zjedz 1- R na 19 a drugie R na 17 w balansie bieli i zrob fotke .Jak nic nie da to masz 90% walniety TV.pozdr.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Obraz jest koszmarny a fotki są robione w dzień wieczorem wali po oczach że aż strach coś oglądać .Lekko z boku wszystko jest sine i fioletowe!
 

cureman

Active member
Bez reklam
Wczoraj znow 2 telefony i powiedziano mi w samsungu ze mam zadzwonic dzis no dzwonie praktycznie od mc do serwisu i samsunga i nie moge nic uzyskac dzis mam termin na 15 do adwokata zobaczymy co on uzyska od nich.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Normalnie spadlem z kanapy serwis napisal mi ze ten obraz jest DOBRY!! mam ustawic sobie w ustawieniach obrazu co za partacze...
 

schwarz

New member
Stary współczuje ci. Sam się użerałem z serwisem Samsunga bo w dwumiesięcznym C650 umarła matryca. Ostatecznie wymienili na nową ale z wielką łaską. Osoby takie jak my powinny otwarcie pisać i przestrzegać innych że samsung to nic innego jak szajsung który nie dba o swoich klientów i traktuje ich jak idiotów.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Stary współczuje ci. Sam się użerałem z serwisem Samsunga bo w dwumiesięcznym C650 umarła matryca. Ostatecznie wymienili na nową ale z wielką łaską. Osoby takie jak my powinny otwarcie pisać i przestrzegać innych że samsung to nic innego jak szajsung który nie dba o swoich klientów i traktuje ich jak idiotów.

Dzięki za pocieszenie ,postanowiłem z żoną że jest to ostatni zakup telewizora tej marki (posiadamy trzy)Dając za tv 2299 euro oczekiwałem jakości i dobrego serwisu .Samsung sobie gra w chu,,,a przez trzy tygodnie dzwoniłem dzień w dzień a oni mnie skierowali do serwisu ,dzwonie do serwisu oni mi karzą oddać tv do samsunga,samsung karze mi dzwonić do serwisu...paranoja posłałem foty do serwisu (te same jakie są tu na forum wklejone)serwis od pisał mi cyt,,że nie ma żadnego uszkodzenia w tv mam sobie ustawić obraz w ustawieniach obrazu! co za kretyn to pisał kiedy posłałem im foty obrazu plus widoczne ustawienia takie były od kupna i było dobrze.Ślepy by zobaczył że obraz jest do dupy.Po drugie jeśli wszystko było i jest ok to po co mi wymieniali płytę główną?.Mój prawnik powiedział że będzie żądał nowego telewizora .Najbardziej mnie boli że serwis ma to gdzieś i milczy na moje telefony(gdy dzwoniłem mówiono od dzwonimy i nie robiono tego to samo samsung !Cała nadzieja w prawniku ... Jakie były objawy jak poszła ci matryca opisz objawy .Dzięki za pomoc.
 
Ostatnia edycja:

LUPO78

Banned
ja już to stwierdziłem jakieś 1,5 roku temu,ale jak piszę na tym forum że to szmelc robiony na ilość,a nie na jakość to prawie każdy twierdzi że nie ma nic lepszego od samsunga

sprzęt ma awarię,a serwis ma to gdzieś,albo mają tyle roboty w serwisie że się pozbywają jak mogą następnych zgłaszanych awarii
 
Ostatnia edycja:

cureman

Active member
Bez reklam
Serwis napisal po pszeslaniu im fotek obrazu ze to nie jest usterka tylko mam sobie ustawic obraz w menu .Od kupna bylo na ustawieniach fabrycznych i bylo zdecydowanie lepiej .Nadal czekam na wiadomosc od adwokata.Mam ten tv 2 mc ,serwis nie ma ochoty aby go naprawiac .Ma ktos jakies pomysly co mam teraz robic?.Myslalem aby zamowic inny serwis do diagnozy tv i naprawy a rachunek dac serwisowi samsunga no bo ile mam czekac.Jakies rady?
 

cureman

Active member
Bez reklam
Dzis kolejna wizyta u adwokata ,( .Adwokat wsciekly i zdziwiony ze nikt sie ze mna nie kontaktowal .Telefon do Samsunga po dosc dlugiej i ostrej rozmowie Samsung ma 7 dni na rozwiazanie problemu.Kolejny Mc z wspanialym obrazem tv.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Dzis zona rozmawiala z pracownikiem samsunga telefonicznie i on poinformowal nas ze nam wymienia na nowy tv mamy powiadomic sklep o wymianie.Wszystko pieknie rozmawiamy ze sklepem a sklep nas informuje ze nie wie nic od samsunga czy on ma nam wymienic...rece mi opadly.
 

makis

New member
Zgadzam się tylko że dobry serwisant powinnien po wymianie płyty głównej sprawdzić odbiornik czy pracuje wszystko dobrze jakiś test czy coś.Po wymianie płyty głównej wszedł do menu serwisowego i zrobił fotkę.Czyli wszelkie ślady mojej obecności zostały w starej płycie .W nowej w menu nie wchodziłem i nie mam zamiaru nigdy wchodzić! .W karcie gwarancyjnej nic nie pisze o zakazie menu serwisowego.Przyznaję z mojej nie wiedzy i raczej głupoty tam majstrowałem ale normalny dobry pracownik serwisu powinnien sam zdiagnozować objawy.Jak serwis robi diagnozę Tv podpina pod komputer ?
Wiem że najprościej doradzac innym, ale uważam że powinieneś powiedzieć ,że rozregulowałeś TV grzebiąc w menu servisowym,oni z pewnością mają parametry jakie powinny byc w twoim modelu,szybciej i chetniej wyregulują ci TV jak wymienią na nowy.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Wiem że najprościej doradzac innym, ale uważam że powinieneś powiedzieć ,że rozregulowałeś TV grzebiąc w menu servisowym,oni z pewnością mają parametry jakie powinny byc w twoim modelu,szybciej i chetniej wyregulują ci TV jak wymienią na nowy.

Niby jak maja teraz ustawic jak jest nowa plyta glowna ? a rozkalibrowalem na starej.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Dzis 8.12. ostateczny termin odp. na pismo jakie wyslal im adwokat ,jak na razie cisza w temacie :(

Wlasnie dostalem list od adwokata firma samsung wymienia mi telewizor na model LED-LCD TV, Samsung, C 55 7700 ; :) Warto bylo walczyc o swoje.
 
Ostatnia edycja:

Mikołaj69

New member
Witam,i wszystko dobrze sie skonczylo.Uczciwie sie przyznales,ze to Ty rozregulowales tv,ale sie udalo i na wyzszy model(chyba nawet 3D).Teraz tylko nic nie ulepszaj.Pzdr.Miki.
 
Do góry