Jakie kolumny wybrac do yamahy rxv 361...

dinh

New member
Witam, mam zamiar zaopatrzyc sie w KD glownie do filmow i gier...
Zastanawiam sie nad kilkoma zestawami, jako ze jestem nowy w tych sprawach chcialby sie Was poradzic :)
1. JAMO S416 S
2. STX KD-140+S 5.1
3. KODA AV 701v2 + SW 550v2

Co o tym myslicie?? Moze macie jakies inne propozycje??
na kolumny chce przeznaczyc plus minus 1000zl, bede ustawione w pokoju
3m x 4m

Tak jak w temacie maja to byc kolumny do yamahy rxv361 chyba ze ktos poleci caly jakis zestaw do okol 1600zl :)

Z gory dzieki za pomoc. :)

pozdro
 

dinh

New member

dinh

New member
Niestety mialem pewien problem finansowy i chyba bede musial zrezygnowac z tych kolumn yamahy :( i kupic te z jamo...
Powiedzcie mi prosze :) czy byloby cos ciekawszego w podobnej cenie, moze ktores z glosnikow kody???

I jeszcze jedno pytanko, czy Amplituner Yamaha RXV450 jest lepszy niz ten rxv361??
 

dinh

New member
Heh w koncu kupilem calkiem cos innego :)
Powiedzcie czy byla to lepsza inwestycja od yamahy rx-c361 i kolumn m-audio hts-700 5.0 :) za to zaplacilbym 1300zl

Onkyo tx-sr504e + onkyo dvd dv-sp404e + kolumny m-audio hts- 700 7.0
uzywane rok za 1600zl, oplacalo sie bardziej niz ta yamaha ???

pytam z ciekawosci bo i tak juz jestem po zakupie :p


pozdro i dzieki za wszytskie rady


ps. co do kolumn to jest bardzo zadowolony, odsluchiwalem je wczesniej i jak dla mnie dziwek jest ok :)
 
Ostatnia edycja:

Pablo1964

New member
Bez reklam
Skoro już kupiłeś, najważniejsze, żebyś był zadowolony. Życzę satysfakcji z zakupionego sprzętu. :)
 
Ostatnia edycja:

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Witam
Kolega przymierzył się do amplitunera Yamaha Rx-V663 i zastanawia się co do niego dobrac ( na razie) na fronty. Proszę w jego imieniu o podpowiedz czy np. Dali Concept 6
Wharfedale Diamond 9.5
może Heco Victa 700, a może Jamo 606 sprawdzi się z tą Yamahą.
Sam nie czuję się na ;siłach; aby mu doradzic w wyborze kolumn , więc liczymy na znawców tematu.