Jakie kino?

majk!

New member
Witam.
Ponieważ w temacie dźwięku jestem nowicjuszem więc proszę o pomoc. Szukam kina domowego do dużego salonu. Jest to otwarta powierzchnia z aneksem kuchennym ok 50m2. Myślałem o systemie 2.1, w zupełności mi to wystarczy. Duże znaczenie ma tutaj wygląd, bo moja druga połowa musi zaakceptować wybór, a to jest jej główne kryterium. W oko wpadł mi kompaktowy zestaw Denona S-302, ale nie wiem czy taka "zabawka" spełni swoje zadanie w tak dużym pomieszczeniu. Cena również bardzo mi odpowiada, ale... Nie chciałbym wydawać 5k na sprzęt i potem żałować, może lepiej dołożyć trochę i kupić coś "większego" Bardzo podoba mi się stylistycznie H/K ale nie wiem jaki zestaw najlepiej nada się do moich potrzeb. Co do głośników to myślałem o Canton CD 100. Oprócz filmów DVD i Blu-Ray będę również słuchał na tym muzyki i nie wiem czy te kolumny się nadają. Trochę to chaotyczne, ale mam już naprawdę mętlik w głowie. Jeśli z Denona będę zadowolony to biorę w ciemno, ale jeśli macie lepsze sugestie to jestem otwarty na propozycje! Z góry dziękuję za podpowiedzi.
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Denon świetnie wygląda i dobrze gra ale nie w tak dużym pomieszczeniu. niestety musisz pomyśleć o podłogowych kolumnach.
Jakiej muzyki słuchasz?
 

majk!

New member
Wszelkie rodzaje czarnej muzyki od jazzu po r'n'b i hip-hop. Poczytałem trochę forum i w oko wpadły mi kolumny Jamo s606, do tego ampli H/K AVR355 albo Denon AVR2309. Podobają mi się też KEFy iQ50, ale są droższe i nie wiem czy tak zagrają jak Jamo. Oczywiście czekam też na inne propozycje.
 
Ostatnia edycja:

majk!

New member
No te kolumny prezentują się całkiem fajnie. Myślę, że nawet moja druga połowa mogłaby je zaakceptować chociaż ona woli bardziej "designerski" sprzęt. Trochę cena powala, ale jak już pisałem lepiej wydać więcej i być zadowolonym niż mniej i narzekać. Black napisz mi na PW za ile u ciebie taki zestaw bym dostał razem z kablami. Acha i jak to by się sprawowało w kinie domowym?