jakie kino domowe (denon vs yamaha)

janusz_kasia

New member
Proszę o pomoc w wyborze kina domowego. Pokój w którym ma się mieścić kino ma 16m2 (5,6 długości x 2,8 szerokości) Kino ma się mieścić na dłuższej ścianie, miedzy meblami będzie głośnik centralny, na obu końcach ścian za meblami kolumny, na ścianie przeciwnej kolumny efektywne (łóżko, fotele i ława więc akustyka trochę kiepska bo nie jest to typowy salon tylko pokój w mieszkaniu, służący za bawialnie, sypialnie, jadanie i salon :)). Budżet to max 2500zł, jaki do tego ampli (pioneer, denon, yamaha-jaka między nimi różnica) i oczywiście jakie kolumny? W przyszłości zamierzam dokupić subwoofer. Nie znam się na tym, nie jestem również audiofilem, do tej pory miałem tzw. „plastiki”.
Sprzęt ma służyć przede wszystkim do filmów – 50%, reszta to muzyka (głównie pop) i odsłuch z gier (x360, ps3).

Mam upatrzone 2 marki:
-denon 1312
-denon 1612
- yamaha rx-v373
- yamaha rx-v473

Czy usłyszę różnicę dźwięku między ampli denona (1312 a 1612), to samo pytanie tyczy się yamahy?
Dzwoniłem po kilku sklepach i większość sprzedawców poleca denona.
No i jakie do tego kolumny, czy wystarczą może QQ5000 czy jest coś lepszego w podobnej cenie?

Proszę o wszelkie opinie, zwłaszcza znawców tematu (kikki i blackninja) :smile:
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To powiem Ci tak . Szału nie będzie.
Z pewnością będzie nieporównywalnie lepiej niż na plastikach.
Ale Twoje ustawienie też jest kłopotliwe.
Jeśli ustawienie zostaje, klasa cenowa też to modele co podałeś są zbliżone.
Ja bym jednam brał zestaw Denon przynajmniej 1612 + Najmniej Jamo 606 lu QQ 5000. Z tym że przy muzyce to najmniej powinny być Dali Concept lub chociaż Roth Oli
 

janusz_kasia

New member
A jeśli kolumny ustawiłbym przy telewizorze w odległości 1 metra od siebie to czy to coś zmieni? (wydaje mi się, że będzie za blisko, zwłaszcza, gdy ściana ma prawie 6m długości, nie mówiąc już, że będzie to "głupio" wyglądało.