Jakie głośniki surrond

matibond

New member
Witam. Mam pytanie do szanownego grona fachowców z dziedziny audio. Stanąłem przed zmianą swoich głośników surrond i mam dylemat. Zważywszy na fakt, że musze użyć (z braku miejsca) głośniki dipolowe, znalazłem kilka propozycji: Monitor Audio BXFX, Wharfedale Diamond 10 DFS oraz jak dziś usłyszałem w specjalistycznym sklepie głośniki najbardziej pasujące do ONKYO TX-NR609 czyli KLIPSCH S-1 lub S-2.
Mam nadzieję, że pomożecie w pomocy lub naświetlicie laikowi temat. Z góry THX
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Masa genialnych sprzedawców, którzy do pracy przyszli się pokazać. Ale czym pasują? Wyglądem, kolorem, rozmiarem? :) Rozumiem, ze chodzi o dźwiek, ale nigdy nie wierz w takie wypowiedzi.
 

matibond

New member
Może panu sprzedawcy chodziło o to że, charakterystyką będą pasowały do moich frontów ( Dynamics DF834B). Ja niestety jestem laik w tej dziedzinie.
Nie wiem czy iść tym tropem czy szukać najtańszego rozwiązania. Oczywiście z tych powyższych. Chyba, że są jeszcze jakieś inne propozycje???
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Niestety ne wiem jak graja Twoje kolumny, ale wiekszość osob twierdzi, ze satelitki są "tylko" usupełniające. Mysle, że tu możemy się tego trzymać, alezawsze lepiej posłuchać przed zakupem.
 

dzanas

New member
Dołączam się do pytania ja poszukuje surround do Onkyo 616, przednie kolumny Canton, na tył chciałem zastosować Magnat Needle Super Alu SAT tylko nie wiem czy można głośniki takiej mocy 45/70W podłączyć do w/w amplitunera. Z tego co słyszałem na surround jest przekazywana tylko część mocy. Jeżeli te nie dadzą rady to co myślicie o MAGNAT VECTOR 201. Te dwa modele wyglądem są zbliżone do moich stereo :). Z góry dziękuję za pomoc
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Może panu sprzedawcy chodziło o to że, charakterystyką będą pasowały do moich frontów ( Dynamics DF834B). Ja niestety jestem laik w tej dziedzinie.