Jakie audio do salonu

ksupel

New member
Witam,

1 wątek więc witam wszystkich.

Na wstępie zaznaczam że w sprawie sprzętu audio jestem zupełnie zielony.

Szukam zestawu za około 1500zł

Zestaw pewnie 2/3 filmy; 1/3 muzyka

Salon z aneksem kuchennym, część "wypoczynkowa" mniej więcej w kwadracie 4m x 4m.
Mam już na ścianie przeciwległej do tv otwory na 2 głośniki na wysokości ok 1.85m.

Raczej skłaniałbym się ku nowemu sprzętowi, audiofilem nie jestem, no i wypadałoby wykorzystać przygotowane podczas remontu otwory na głośniki, chyba że uważacie inaczej.

Tak czy owak - z góry dzięki za pomoc, w załączniku na szybko w paint'cie "rzut" pokoju.
 

Attachments

  • pokoj_audio.jpg
    pokoj_audio.jpg
    45 KB · Wyś: 110
Ostatnia edycja:

lobos

New member
Bez reklam
Czyli tyły mają być wbudowane w ścianie?
Ogólnie budżet niewielki. Nie ma się co czarować.
W tej kasie to ja bym się zastanowił nad jakimś soundbarem.
5.0 z ampli i jeszcze jakimś odtwarzaczem będzie ciężko coś sensownego znaleźć a pchać się w byle co nie ma co ;-)
Tym bardziej, że ma to być nowy sprzęt.
 

ksupel

New member
hehehe co do głośników na tył to nie tyle wbudowane - co tunele na przewody wyryte w ścianie już.

Zastanawiam się nad dorzuceniem tych 500zł, ewentualnie składaniu zestawu ( np. najpier 1500zł, za kilka miesięcy powiedzmy kolejny 1000zł).

Czy ma to sens i od czego zacząć ? Amplituner + 2 kolumny na start ?

Pozdrawiam
 

lobos

New member
Bez reklam
Aaa... dziury na kable :) Myślałem, że głośniki chcesz wkomponować w ścianę ;-)
Owszem kupowanie etapami ma jak najbardziej sens tylko pod warunkiem, że nie staniesz na dłużej w miejscu i w najbliższych planach będziesz rozbudowywał system.
Nie tak, że będzie to za rok czy więcej ;-)
P.s. 1500 na start to tylko na amplituner niestety :-(
 

Henry

Active member
Bez reklam
Nic z tych rzeczy, żadne Prismy ;)
Przy małym budżecie warto zwrócić uwagę na JAMO, tanie, dobre i sprawdzone. Jamo ma kilka budżetowych zestawów, które grają.