Jaki używany amplituner?

Szpaksonus

New member
Witam

Jak w temacie czyli szukam używanego amplitunera 5.1 za ok 600zł max 1000zł do filmów 100%, mam mieć jak najlepsze efekty przestrzenne i obraz w stosunku do ceny oczywiście :). Jestem laikiem w temacie ampli więc się na mnie nie wyżywajcie :wink:
Może jakiś Denon, HK czy Sony czy Panasonic?
 

Borixon

Active member
Bez reklam
Szkoda ze masz mało kasy, mój kolega sprzedaje były mój amplituner HK avr 460 za 1500zł to fajny klocek.
W tej cenie z HK kupisz 255 tylko wadliwy to model.
Poszukaj czegoś Onkyo to powinno się sprawdzić.
 

Ghost202

New member
Witam,

W tej kasie nie poszalejesz. Możesz dołożyć ze 200 zł i kupić przynajmniej Denon AVR-X1000 lub Denon AVR-X520BT.

Pozdrawiam

J.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

robson_l

New member
Mam do sprzedania Onkyo TX-SR608 THX srebrny stan idealny tzw IGŁA (amplituner, mikrofon Audyssey, pilot, karton, antena, instrukcja, certyfikat rejestracji -wszystko w stanie idealnym jak mówią stan gabinetowy)
Nie naprawiany, nie rozbierany ani żadne inne nie :)
jestem pierwszym i jedynym jak dotąd jego właścicielem

Cały czas u mnie gra a sprzedać mam zamiar bo kupiłem sieciowego Denona
 
Ostatnia edycja:

Szpaksonus

New member
słabiutkie modele , ale nowe

poszukaj Onkyo 609 lub nowsze z serii 6..


Dobrze wyposażony ten Onkyo i nieźle wygląda ale czy poniżej tysiaka się uda znaleźć? Mało tego na rynku bo pewnie nikt się nie pozbywa dobrego sprzętu.

Czy na jakiś inny sprzęt jeszcze warto zwrócić uwagę oprócz Onkyo 609 i HK 255?
 

mac-ony

Well-known member
Bez reklam
Jak nie potrzebujesz funkcji sieciowych i nowych dekoderów hd , polecam zwróć uwagę na Sony 930 QS . Czysta moc i dynamika KD. Polecam .
 

robson_l

New member
Akurat 608 gra dynamiczniej od 609 (to byl rowniez bardzo udany model) i w kinie i w stereo ale nie ma funkcji sieciowych ... Zreszta to byl jeden z najlepszych modeli onkyo obok 808.
 

Ghost202

New member