jaki telewizor ledowy do 2500

adam89

New member
Witam wszystkich. jestem nowy wiec wszystkich pozdrawiam. Jezeli temat jest w zlym dziale to prosze o przeniesienie na odpowiedni. A teraz do rzeczy szukam leda ale jestem zielony w tym temacie, czytalem troche opini forum itd i jestem tak samo zielony a wiec podaje schemat :
1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 4x4.
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? Około 3 metry.
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? Różnie, max 3
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Telewizor będzie stał lub wisial
6. Jak słońce świeci w pokoju? Słońca w pokoju brak
7. Jaki masz obecnie telewizor? zaden
8. Co chcemy aby telewizor posiadał? możliwość odtwarzania filmów z USB, minimum 100hz.
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? mam zestaw wideoneostrady lub polsat cyfrowy
10 .Jakie urządzenia? kino domowe, moze czasem komputer
11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? roznie
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? Dobra
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Wszystkiego po trochu, filmy,przyrodnicze.
14. Czy zamierzasz serfować po internecie? tak, filmy online
15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? tak z komputera, jakosc gier obojetna aby plynny
16. Preferencje co do marki? Najlepsze ;)
17. Preferencje co do wielkości? 42.
18. Co Cię denerwuje w telewizorach? Spowolnienia (input lag?). Chodzi o to, że telewizor reaguje dopiero po jakimś czasie na polecenia pilota itp. Slabe podswietlenie matrycy
19. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? Częściej wieczorami.
20. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? 2500?
21. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie, pasywne czy aktywne? obojetne, czym sie rozni